Viktig å vise hele sannheten

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

For meg har det alltid vært viktig at denne bloggen skal vise meg, og hvordan jeg ser på livet, og mine interesser. Og selv om jeg personlig syns at blogging er drømmejobben, og jeg kunne ikke vært mer lykkelig over at jeg kan leve av bloggen, er det viktig for meg å vise at alt ikke alltid er en dans på roser. Ja, som blogger velger man å stille seg i rampelyset som en offentlig person, og da får mange meninger om en.

Men, selv om dette, betyr det ikke at fordi jeg er blogger, så er jeg ikke et menneske med like mye følelser som alle andre. Bare fordi jeg er blogger, så betyr det ikke at jeg skal være fullt rustet til å tåle andre meninger 24/7. Altså, til vanlig har jeg null problem med det, og da tenker jeg ikke over det er sekund. Men i går, da jeg skrev gårsdagens innlegg, hadde jeg en litt vanskelig dag bloggmessig, og det var en sånn dag hvor alle andres meninger blir for mye for meg. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Så ja, jeg vet ikke helt hvor jeg vil med dette, annet enn å bare forklare at det å være blogger er ikke alltid bare-bare, slik som de fleste tror. Jeg tror alle har dager i sin jobb der jobben ikke alltid er like lett. Men det er ikke så mange bloggere som tørr å snakke om dette, og derfor syns jeg det er viktig å få det frem i lyset. Uansett, blogging er drømmejobben og jeg er utrolig glad og takknemlig for at jeg har muligheten til å ha en slik jobb. 
 

Følg meg på facebook for å se når jeg legger ut nye blogginnlegg

10 kommentarer
    1. Skjønner deg veldig godt , det har vært litt sånn med meg også på bloggen min noen ganger men nå har ikke jeg fått så mange hat kommentarer men det er ikke så lett å blogge hele tiden . Men jeg synes du er en sterk person . Du er sykt pen og jobber veldig hardt så stå på . ❤️

    2. Du er bare ett helt fantastisk menneske, å ser virkelig opp til deg 🙂 Har jeg en dårlig dag så går jeg inn på bloggen din eller YouTube å ser på videoene dine å blir i kjempe godt humør 🙂 Du er bare topp Stina <3

    3. Eg veit det ikkje handler om innlegget men eg har lurt veldig lenge på hvor de bildene på kontoret ditt er fra?😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg