Slik blir rosene ekstra fine!

Endelig helg! Nå har jeg nettopp vært innom blomsterbutikken og handlet inn en rosebukett for helgen. Som dere sikkert har fått med dere så elsker jeg rosa roser! Det er nesten et must for meg å ha roser i hjemmet, hvis ikke føler jeg at det blir så lite av rosa farger. Om dere skjønner?

I dag tenkte jeg uansett å gi dere et par tips på hvordan dere kan få rosene til å se ekstra fine ut. Noe som jeg alltid gjør når jeg kjøper roser er at jeg binder de opp i en bukett, så de holder seg fine sammen når de står i vasen. 

Når jeg har bundet de pleier jeg å ta vekk blader som ser litt “slitne” ut. Gjerne de som har litt brune flekker på seg. Til slutt skråsnitter jeg de og setter de i vase. 

Utrolig hvor mye glede litt blomster kan gi! Så unn dere en fin liten bukett med roser i helgen, og nyt synet! 

 

Følg meg på facebook for å se når jeg legger ut nye blogginnlegg

10 kommentarer

Siste innlegg