7 Beauty hacks

♥ Putt fingeren i munnen og dra den ut når du lager en trutmunn, etter du har påført leppestift, for å unngå at det havner leppestift på tennene. 

♥ For ekstra holdbarhet på leppestiften, bør du pudre leppene etter første strøk med leppestift, for så å legge et nytt lag leppestift på toppen. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

♥ Påfør tørrshampo om kvelden, istedenfor om morgenen når du skal fikse deg. I løpet av natten vil tørrshampoen fordele seg godt over håret, og du vil få et jevnere resultat med mer volum. 

♥ Leg litt bomull eller en bomullspad i rouge / bronzer pudderet for å unngå at det skal knuse når du er på tur. Genialt om du skal reise. 

♥ Når du renser huden om kvelden er det viktig å få vekk all sminke. Vær obs på at ikke alle rensegeleer og såper fjerner alt, så gå gjerne over 2 ganger for å fjerne alt. Dette gjelder spesielt de som bruker mye sminke. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

♥ Jenteparfymer har en tendens til å bli borte igjennom dagen. Så for at du enkelt skal kunne påføre ekstra parfyme, bør du kjøpe en liten parfymeflakong. Det er en liten reisesprayflaske som man kan putte sin egen parfyme i, og som bruker 1/5 av plassen til en vanlig parfyme.

♥ Gå over med et pinsett på vippene for å separere de etter at du har påført maskara, for å fjerne klumper. 

 

 

Følg meg på snapchat “stinablogg” for oppdateringer som ikke kommer på bloggen. 

16 kommentarer
    1. Et lite tips: Hvis du tar bilde når du gjør hackene så er det lettere å forstå for andre hva du mener: )

    2. Heia Stina💕
      Jeg skal begynne med sminke nå å lurte på om du kan lage en video om hvordan du gjør sminken din lettest mulig. Blir ikke til å bruke så mye sminke som deg så derfor lurte jeg på om du kunne lage en enkel sminkevideo…
      Håper du svarer

    3. Hei Stina! Jeg så en gang en video hvor du snakket om at du ikke likte mennesker som snakket om seg selv tredjeperson. Min Onkel Stian gjør alltid dette, og det hadde vært utrolig hyggelig om du kunne skrevet et innlegg eller en video som forklarer litt mer hvorfor dette er så merkelig! Han er 45, men hver gang man sier noe sånt som “du må suge på isen” så sier han alltid “det er vel ikke lov å si, hehe”. Det er vel litt rart?

    4. Vil bare legge til noe på at jenteparfyme ikke holder så lenge… grunnen til dette er at jenter alltid kjøper AU DE TOILETTE-parfymer hvor lukten er tynn og vil forsvinne, istedenfor AU DE PARFUM-parfyme som lukter myyyyye mer og holder dagen ut med ett enkelt spray.
      Tror grunnen til at jenter ofte velger toilette er nok fordi de er redd for å lukte for mye. Au de parfum er som regel de parfymene som lukter “bestemødre” og stramt, men denne type perfyme har hele TRE stadier av lukt, som “forandrer” seg i løpet av dagen.
      Hadde vært gøy om du kunne lese deg opp på dette og kanskje skrive et innlegg om det. Noe annet man også skal være forsiktig med er at man venner seg til sin egen parfymelukt, så man tror det ikke lukter lenger, men er egentlig bare vant til lukten. Akkurat som når man sitter på do og bæsjer…. ekkelt eksempel, men også veldig godt eksempel. Du merker lukter i et par minutter, så vil den ikke merkes lenger fordi du lukter den hele tiden, uten å egentlig lukte den…….

    5. Jeg kjøpte en sånn parfymeflaske fra EBay som du har. Jeg har ventet ca.3 uker. Hvor lang tid tar EBay pakker egt ca?

    6. Hei 🙂
      Tipsene dine er gode, men et tips jeg stusser litt på (siden jeg jobber med hår). Det er ikke bra å spraye hodebunn full av produkter før man legger seg. Det tetter hodebunnen, og hodebunn får ikke puste (akkurat som huden, om du ikke tar av ansikt-sminke) Produkter direkte i hodebunn over natterstid kan utvikle flass, fet hodebunn og sår. Jeg ville heller stått opp femten minutter før, og fikset håret på morgenen fra skratch.
      Fantastisk leppestift, den må jeg ha selv!

    7. Hei Stian eg elsker deg ❤
      Eg er No ikke så perfekt men eg håper at eg en dag kanskje kan bli litt likere deg❤
      Elsker øynene dine💎

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg