Slik lager jeg min favoritt grønn juice!

På mandag kjøpte jeg min første juicer noensinne, og jeg har blitt helt hekta! Som jeg skrev i innlegget på mandag om juiceren, så skal jeg anbefale alle oppskrifter jeg tester ut som jeg liker, og i dag kommer den første! Denne juicen er en skikkelig vitaminbombe, og den er ufattelig god! 

Dette trenger du:

♥  2 epler  ♥  1 appelsin  ♥  En håndfull mynte  ♥  1/2 agurk  ♥  1-2 never spinat  ♥  1/2 lime

Slik gjør du:

♥ Skjær av skallet på appelsinen og limen

♥ Del eplene opp i båter som passer juiceren

♥ Ha alt oppi juiceren, and let it juice! 

Server med sugerør i en juice / smoothie kopp. Selv liker jeg veldig godt glasset som er på bildet under, da det er så fint og praktisk å holde i! 

Tips: Gjør alle ingrediensene helt klare kvelden i forveien, og sleng det oppi juiceren om morgenen før du reiser på jobb / skole så har du en fantastisk god juice å ha med i handa, som gir deg en sprek start på morgenen! 

 

Følg meg på instagram  @stinablogg for daglige oppdateringer! 

15 kommentarer

Siste innlegg