Dette endrer så mye!

Nå er jeg endelig tilbake i Norge! Og kan starte uken hjemmefra. Per Fredrik og jeg reiste fra Tyskland i går, og kom hjem sent i går kveld. Så rakk ikke å oppdatere dere når vi kom hjem! På denne turen har jeg virkelig fått sett og opplevd så utrolig mye kult, og jeg sitter igjen med så utrolig mye inspirasjon at jeg kjenner det kribler i fingrene mine etter å begynne og jobbe hjemmefra igjen. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Selv om dagene har vært ganske hektiske, spesielt for gutten min siden han har måttet jobbe masse, har det fortsatt føltes ut som en liten ferie, og det har vært veldig deilig! Hodet mitt har også vært skikkelig inspirert de siste dagene, og jeg har kommet på masse gode ideer.

Til blogginnlegg + business ideer. Siden jeg jobber for meg selv, er det alltid viktig å komme på nye forretningsideer som gjør at jeg kan gjøre jobben min enda bedre, og få mer ut av den. Så jeg prøver alltid å tenke ut nye metoder som gjør at jeg kan gjøre bloggen enda bedre for dere. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Noe som dere kanskje ikke har fått med dere, er at jeg på hele turen blogget nesten bare fra mobilen min. Og det er noe jeg nesten aldri har gjort, noensinne. Men herregud så enkelt og gøy det var! Da kunne jeg liksom legge ut ting som skjedde i hverdagen min når det skjedde.

Til vanlig må jeg alltid hjem eller så må jeg ha med pcen og sette meg ned et sted, legge over bilder og masse stuk for å kunne blogge. Mens på mobilen går det superkjapt og enkelt. Så det tror jeg definitivt jeg kommer til å fortsette og gjøre flere ganger, når jeg skal blogge om hverdagslige ting som skjer. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg kommer jo selvfølgelig til å prøve og holde kvaliteten på innleggene så høy jeg klarer. Men samtidig syns jeg det er noe sjarmerende og ekte med det å blogge fra mobilen når ting skjer. Da blir liksom ting mye mer ekte, og man kan snakke rett fra levra om situasjonen. Er dere ikke enige? 

Nå skal jeg i alle fall sette meg ned og planlegge uken, og gjøre meg klar så jeg får mest mulig ut av den. En ting som står på ønskelista denne uka er definitivt å kjøpe en juicer, og lage masse gode juicer. Etter at jeg ble helt hekta på juicing etter at jeg var innom en juicebar i Østerrike 145918 ganger er jeg bare nødt til å kjøpe en egen! 

 

Følg meg på instagram  @stinablogg for daglige oppdateringer! 

7 kommentarer
    1. Hei! Har et spørsmål angående vippene du bruker. Bestilte noen av de du anbefalte fra ebay med gjennomsiktig kant. Hvilken farge er det på vippelimen du bruker? Min er hvit og man så derfor kanten enda bedre enn når jeg brukte vipper med svart kant før…

    2. Hei! Kan du ikke skrive litt mer om “meningsfulle” ting enn bare sminkehacks du har skrevet om tuuuusen ganger før og som alle skjønner, eller 12 fordeler med å være lav liksom? Føler det blir litt meningsløst å bruke tiden sin på å lese om 12 fordeler med å være lav hvis du skjønner. For all del, det er DIN blogg, du bestemmer hva du skal skrive om. Bare et tips liksom. Bare værså snill ta litt tips for en gangs skyld.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg