Tidenes søteste dyr!

I går hadde vi en del ledig tid før flyet gikk så vi besøkte en zoo som ligger midt i sentrum av Vienna.

 

Jeg er jo utrolig glad i å se på fine dyr, og Per Fredrik er like glad i det. Så det passet oss midt i blinken!

Med en gang vi kom inn på akvariet var det en åpen tank der man kunne kose med fiskene. Jeg var altfor pyse så jeg turte ikke å ta på de, men Per Fredrik koste masse med de!

På taket av zoo’en var det en restaurant som hadde utsikt over hele byen, og den utsikten var mildt sagt helt rå!

Ser dere fisken? Den er lik som den Doris fisken fra “finding Nemo”

Herregud så søt denne apen var! Den løp forbi flere ganger så jeg fikk nesten klappet den.

Haha. Liten som jeg er krøp jeg under en inngang så jeg kunne se inne i akvariumet fra “innsiden”

Rundt i hele bygget var det maur som gikk rundt i alle rekkverkene. Ble ganske freaket ut når jeg først så det og skjønte at det var maur inne der!

Alt i alt var det veldig koselig å se alle de søte dyrene. Nå er vi på Wacken i Tyskland fordi Per Fredrik har hatt konsert med Dragon Force. Viser dere masse bilder senere!

10 kommentarer

Siste innlegg