I Østerrike!

Nå blogger jeg fra mobilen i Østerrike. Per Fredrik og jeg er nå i Wien der jeg er med PF på jobb. Siden han har en veldig stor rolle i en “Creators: The past” er vi her nå fordi han skal jobbe på filmen med litt stemme ting.

Så nå har vi nettopp vært litt rundt i byen og nå sitter vi sammen med et par av skuespillerne fra filmen, blant annet Bruce Payne også blir det et par glass vin og litt god mat.

Siden det er litt mye å gjøre rundt på denne turen vet jeg ikke hvor mye jeg rekker å blogge mens jeg er her. Men følg meg gjerne på Snapchat. Der er jeg flinkere til å oppdatere! Heter stinablogg på Snapchat!

7 kommentarer
    1. Hi, You’re a beautiful and talented girl; compliments!! Can you do me a favor? I have a very important message for your boyfriend! I beg you with all my heart to make him read❤❤
      Dear PelleK, THIS IS VERY IMPORTANT… Your voice is so great and I’m your fan. I wanted to ask you a favor. I’m in love with a boy that loves all you covers and originals songs, but now he’s going through a very bad time, so, for this reason we have strayed. I don’t want to lose him, so I’d like to surprise him. Would you do me the enormous favor of doing a cover of a Nickelback’s song?? Song’s name is “how you remind me”… It’s an important song for us, ’cause I started talking to him through it… And… Would you also say” Hello Lorenzo Caiazzo this song has been requested for you by Rosa Gallo. She cares about you a lot..” Or similar words.. If you were ever to do such a thing I would be eternally greatful…. Thank you so so much.. With love Rosa.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg