Mitt ekte hår

I dag har jeg vært hos Susanne og satt på tape extensions. Før jeg reiste i dag tidlig knipset jeg et par bilder av hvordan håret mitt ser ut uten hair extensions, når det faktisk er stylet. Sist jeg viste dere var det bare rett, så vanskelig å se hvordan det faktisk ser ut.

Men nå fikk jeg stylet det, og jeg må virkelig si at det begynner endelig å bli skikkelig fint! Det er fortsatt leeeenge igjen før jeg kan gå uten tape extensions, siden jeg foretrekker veldig langt hår. Men, fortsatt veldig gøy å se at jeg egentlig faktisk kunne gått uten. 

Uansett, nå har jeg nettopp kommet hjem etter en ganske lang dag på farten. Tror vel at jeg har sittet i bilen i 5 timer i dag, så nå er jeg ganske kjørt! Tok et langt bad i det sekundet jeg kom hjem, og det var helt utrolig deilig! Forresten; legger ut en del videoer og bilder fra snapchat med ting jeg gjør i hverdagen, så om dere vil se litt mer hverdagsglimt som ikke kommer på bloggen er det bare å legge meg til! Heter stinablogg der! 

77 kommentarer
    1. Okei SHIT! Stina, det “korte” håret ditt (som egentlig ikke er kort) var dritfint! Du burde seriøst vurdere å go natural fordi du så mye annerledes. Idk kanskje mer voksen og moden. Det var hvertfall superfint!

    2. Dødsfint😍 Jeg skulle ønske Jeg hadde hadde like fint haha. Personlig syntes jeg du passer bedre med langt, så vi er enige haha
      Elsker bloggen din btw, du lyser alltid opp dagen min❤️❤️

    3. Du ser mye mer voksen ut med ditt eget hår. Jeg syns du kler det mye bedre faktisk. Håret ditt skjuler kroppen og ansiktet ditt når det er så langt. Jeg er frisør, så jeg har en fin egenskap når det gjelder hår og passform, men du er nydelig uansett så klart 🙂

    4. Syntes nesten ikke at du ikke hadde i extensions haha. Du burde vurdere å gå uten extensions mye finere naturlig synes nå jeg <3

    5. DAMN Wow! Det der var fint! Du var utrolig fin med ditt eget naturlige hår<3<3 kjempe fint var det,og du så mer voksen ut hehe<3

    6. WOW bare WOW ditt “korte” hår er drit fint du burde droppe extentions å gå all natural med håret ditt. Du ser så mye mere voksen ut ❤️😍

    7. Du ser MYE finere og mer voksen med ditt naturlige hår. Synes ansiktet ditt kom mye tydligere frem og ja. Hadde jeg vært deg hadde jeg beholdt den lengden som ditt naturlige hår.

    8. Seriøst ???! Du er mye penere å ser mye mer voksen ut uten det super lange håret. Håper du ser på hva leserene dine sier , nesten alle mener ditt naturlige hår er bedre. Må være veldig stress å mye tid å sette på å ta av håret hele tiden?

    9. OMG du er bare rett å slett nydelig med ditt naturlige hår <3
      Har sett på snapchat av badekaret å det så bare så utrulig fristende ut, skulle virkelig ønske vi hadde badekar hit vi flyttet, for den gravide skrotten skulle gjerne slappet av der 😀 Kos deg så mye i helgen 🙂

    10. Wow! Du ser så fin og moden ut med naturlig hår! Skjønner hvis du liker det lange, men det var inst like fint naturlig, om ikke finere (etter min mening da 😛 )

    11. Hei Stina, jeg lurer på hvor det speilet er fra? Det du har på sminke/kontor-rommet ditt:) Har veldig lyst på det:) Hilsen en fast leser:-)

    12. Sååå fin med kortere hår, virkelig 🙂 Har personlig aldri likt det lange håret, føler det blir for langt og fjortis.. Du kunne godt hatt extensions for mer fylde men skulle ønske du kunne beholdt den naturlige lengden!

    13. Ikke hør på folk over her Stina, syns ikke det lange extensions håret gjør at du ser fjortis ut! Syns håret ditt er kjempe fint, og det ser veldig sunt ut! Men det ser også enda finere ut med extensions, syns jeg da 🙂

    14. Hei! Du er veldig fin med ditt naturlige hår, men jeg er også sånn, jeg vill ha veldig langt hår, så skjønner deg. Men hvor kjøpte du den bath bomben ? Elsker bloggen din!❤️👏🏽✨

    15. Du er sykt fin uten tape extensions, men du blir liksom ikke den samme Stina. Jeg syns du burde bruke extensions hvis det er det du foretrekker. Elsker deg Stina.<3

    16. Jeg kmt ALDRIG blogger, men dette her må jeg bare si!!! Men fyfaen å fin sminke du hadde på deg her!! Woow 😍 Kan du ha en sminke video om hvordan du sminker deg akkurat sånn? Du har også utrolig fint hår og må ærlig si jeg likte det naturlige ditt hår på deg best! Du er vakker

    17. Du er nydelig uansett du Stina.😍 Ser at mange over her mener at ditt naturlige hår er finest, men husk at det viktigste er din mening;)

    18. Jeg tror jeg snakker på vegne av mange når jeg sier SYYKT MYE PENERE MED DITT EGET HÅR!!!! Omg du ble så elegant og sexy, så langt det har blitt:o

    19. Fy søren så fin du er med det “korte” håret!!
      Du er jo fin med veldig langt hår, men personlig syntes jeg du ser bedre ut med kortere hår, ansiktet ditt kom liksom frem og strålte. Og formene dine kom også fint frem. Men hvis du personlig liker det veldig langt er jo ikke det noe feil heller.
      Sier bare at du ser veldig moden ut (ikke at du ser umoden ut med langt hår asza) med det litt kortere håret.😘

    20. Du er like fin uten som med. Om du har lyst på extentions då får du ha det! Det er ditt valg! Du er uansett suuuper fin😘

    21. Pleier vanligvis aldri å kommentere på noen blogger, men fy som jeg ikke klarte å la være nå! Altså, så det er sagt så er du en helt nydelig jente, men å se deg med ditt natulige “korte” hår, var bare helt W O W! Ble mildt sagt satt ut av hvor vakker du ser ut. Du burde virkelig vurdere å gå sånn en periode 🙂

    22. Så utrolig FINT!!!! Personlig syntes jeg du var finerer med ditt naturlige år, men virker som du trives best med langt og tykt hår <3

    23. Wow , du ser amazing ut!! Det fine ansiktet ditt kom mye mer fram med ditt naturlige hår, du ser råflott ut:)

    24. Kledde dette mye bedre. Så mye mer voksen og moden ut. Det altfor lange håret får deg til å se litt mindre ut om du skjønner, siden du er ganske lav..

    25. Herregud så fin du var uten extensions i håret! Ikke at du ikke er fin med det lange håret altså, hehe! 🙂 men det var så annerledes, på en veldig fin måte! Håper du vurderer å gå med ditt naturlige hår en stund, bare for å prøve, slik at du blir vant med det. Det var såå fint altså!

    26. okey, stina. extesions!? hva trenger du med det? sånn helt seriøst var du sykt mye penere uten extensions!!!

    27. Det er jo helt utrolig, og litt trist, at du ikke ser selv hvor mye sunnere, friskere, fyldigere og freshere håret ditt ser ut uten extensions!!!!! Åå, tenk om du kunne gått sånn 😀

    28. Irriterer meg at folk skriver at du ser mer voksen ut, som om det er et kompliment:p Du ser ikke mer voksen ut, du ser stilig og glamorøs ut.

    29. Hey Stina! American follower here! haha. I found you through Pellek and must say I do find your blog interesting and the best part, REAL! I’m not a huge girly girl or anything (more of a metalhead) but I still find all your tips and tricks very useful and relatable. I really do love your natural hair, but I am the same that I love to have very long luscious hair hehe. I noticed that your hair length did not change very much from your last natural hair post and thought I might point something out. Back in High School I cut my hair so short, and boy did I regret it! So I started wearing hair extensions just like yours while I waited for it to grow out. Well, it never really did, couple years later and I had such little growth. This was shocking as my hair typically grows an inch or more a month. Once I took out the extensions, my hair started to grow like crazy again! My mom (who is a hair dresser) explained to me that hair extensions significantly suppress hair growth. Just thought I mention this. It only took me a year or so to achieve hair down to my waist after taking the extensions out. I think you are beautiful either way, but I don’t think you’ll ever achieve the long hair you want naturally if you continue to use the extensions so just thought I’d give some friendly advice based on experience.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg