Noe jeg nesten aldri gjør

I dag tok jeg meg tid til å gjøre noe jeg nesten aldri gjør. Nemlig, å sole meg! Herregud, jeg kan virkelig ikke huske sist jeg faktisk bare slappet av ute og solte meg, uten å gjøre masse samtidig. Ah, så deilig og avslappende det var! I dag passet jo perfekt siden det endelig var nok sol her til å få litt farge på kroppen. Kan ikke si at jeg er så supertæn enda akkurat. Men det kommer seg! 

Med unntak av å ta en dukkert i verdens kaldeste basseng i Roma, tror jeg dette er første gang i sommer som jeg har hatt på bikini. Ganske godt gjort med tanke på at det er slutten av juli..! Men, er det bare meg eller ble liksom sommeren over etter den ene varme uka i mai?

Nei, nå må jeg komme igang med jobbing igjen. Har hundre ting jeg må gå unnagjort, så her er det bare å begynne! 

20 kommentarer

Siste innlegg