12 Spørsmål og svar

// reklamelink

1. Hva irriterer du deg over hos andre mennesker?
– Jeg irriterer meg veldig når folk skal legge seg opp i alt man gjør. Som blogger merker jeg dette ekstremt mye, og jeg må ærlig si at jeg er så ekstremt drittlei av å høre alle mulige meninger om hvordan jeg skal se ut og oppføre meg. 

 

2. Har du noe som du er skikkelig dårlig på?
– Jeg er ekstremt dårlig til å synge. Altså, herregud så jævlig der høres ut når jeg synger. Er så dårlig til å synge at jeg aldri synger med på bursdagssanger eller noenting. 

 

3. Har du noen rare fobier?
– Jeg er ekstremt redd for føtter og fugler. Til og med bittesmå fugler som 99% av mennesker syns er supersøte er jeg livredd. Og føtter, ja trenger ikke begynne å snakke om engang. 


Blusen jeg bruker på bildene finner du HER 

 

4. Hvilken sang elsker du i hemmelighet, og synger når ingen hører?
– Hmm.. Har som regel ingen faste sanger på hjernen eller som jeg elsker. Men akkurat nå om dagen har jeg både ghostbusters sangen og “sing me to sleep” på hjernen, så de nynner jeg mye på! 

 

5. Har du et navn som bare familien din kaller deg?
– Nei egentlig ikke. Har så og si aldri hatt noen kallenavn. Navnet mitt er jo så kort og enkelt, så aldri blitt noe av, heldigvis. Hehe!​

 

6. Har du noen nervøse vaner / hva gjør du når du blir nervøs?
– Jeg begynner som oftest å skjelve en del, også gjesper jeg sjukt mye. Selv om gjespingen gjelder mest når jeg er i situasjoner der jeg er veldig ukomfortabel eller klein. Haha. 

7. Hvilken side av sengen sover du på?
– Når man ser mot sengen, så er det venstre side jeg alltid sover på. Uansett hvor jeg sover blir det alltid sånn. Både hjemme hos Per Fredrik og meg, og i leiligheten jeg bodde i, på alle hotell PF og jeg har vært på, og overalt egentlig. Må liksom bare sove på den siden. 

 

8. Hva var ditt første kosedyr og hva het det?
– Det var en lyserosa bamse som bare het bamse, om jeg ikke husker feil. Har den faktisk enda! Men den ligger i en eske på lagerrommet da. 

 

9. Har du noe som du ber andre gjøre, men aldri gjør selv?
– Hmm, nei tror faktisk ikke det. 

10. Hvilken vei står du i dusjen?
– Mot munnstykket. Hadde aldri klart å stå med vannet bak meg. Uæh, nei det går ikke! Hehe! 

 

11. Hva er din favoritt mat som er junkfood men som du elsker?
– Pizza. Herregud som jeg elsker pizza! Jeg elsker ristorante mozzarella frossenpizza. Ah, nam nam! 

 

12. Er du utadvendt eller sjenert?
– Definitivt utadvendt. Jeg var nok en del mer sjenert da jeg veldig ung, men det vokste jeg av meg. Livet er for kort til å ikke tørre og syns! 

 

17 kommentarer
    1. Hvis noen ikke er fornøyd med det du skriver eller ikke er fornøyd med hvordan du setter opp et innlegg, svarer du dem tilbake eller ignorerer du det? Hva er det beste å gjøre?

    2. Hei stina Kan du pliss Skriv et inlegg På Bloggen hvor du kjøper alle kLær gensere Shorts sko osv pliss ville betydd alt for elsker klesstilén din så håper du kan skrive om det I morgen pliss

    3. Herregud, jeg er også sinnsykt redd for fugler. Uansett størrelse. Ser jeg en full på veien eller stien jeg skal gå på må jeg seriøst vente eller gå en omvei

    4. Du ser så bra ut! Det ser ut som du har gått for en litt mer naturlig sminkelook og det kledde dæ virkelig 🙂 og æ må bare si det – smilet ditt e så utrolig fint!! Goo sommer til dæ:)

    5. Hei Stina 🙂 Du nevnte for noen uker siden at du har begynt å poste innlegg flere ganger daglig enn før. Hvis dette er noe du er komfortabel med er jo det kjempebra, det er din blogg, men jeg regner med at du også publiserer for lesernes del? Isåfall har jeg en tilbakemelding å komme med til deg.
      Mange av innleggene dine den siste tiden har vært typiske lister “12 ting jenter gjør”, “7 sminketabber”, “8 sminketips”, and so on. Et par punkter og noen speilselfies, har utgjort mange av innleggene den siste tiden. Jeg skal ikke komme her og fortelle deg at du slurver, for 3-4 innlegg om dagen blir vel tidkrevende uansett hvordan man vrir og vender på det.
      Poenget mitt er at jeg savner noe mer. Jeg savner ordentlige innlegg. Lange, gode, og gjennomførte innlegg. Kvalitet over kvantitet er et godt utrykk i denne situasjonen. Det jeg ser etter i en blogg er variasjon, og det har det rett og slett blitt litt lite av den siste tiden. Det var du mye flinkere til før.
      Jeg vet at du er en moden og reflektert jente, som uten tvil er i stand til å motta konstruktiv kritikk, og ikke bare slenge fra seg “hvis du ikke liker bloggen, ikke les den”. Jeg liker jo nemlig bloggen veldig godt, og ønsker deg og pf alt godt 🙂

    6. hei stina. jeg bare lurte på om du kunne svare på dette i ukens spørsmål. hva kaller du Per Fredrik? PF, Per, Per Fredrik, PelleK? eller noe annet?

    7. Dritt, dritt Stina! Hvis du er blogger må du tåle å høre meninger! Få deg enn bedtre jobb vis du ikke tåler det

    8. Hei, kan du lage et innlegg om dine ti favoritt serier eller filmer?
      Eller et innlegg om sunne oppskrifter på middager og desserter du liker

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg