7 instagram kontoer du bør følge!

I jungelen av instagram kontoer så er det noen jeg syns er ekstra inspirerende, både når det kommer til reise, mat, sminke og klær. Nå har jeg samlet 7 av mine favoritt instagram kontoer som jeg vil anbefale til dere, som inspirerer litt ekstra! 
 

@pilotmadeleine – Her inspireres det med helt fantastiske reisebilder fra overalt i verden. Drømmer meg alltid bort i bildene hennes! 

@beyandall – Bey er en utrolig pen jente som bor i Beverly Hills og lever luksuslivet. Hun inspirerer med fine sminkeselfies og klær. 

@emilyanngemma – Dette er kvinnen bak bloggen the sweetest thing, som jeg har blitt helt hekta på! På instagram legger hun ut masse fra bloggen, og alle bildene er fargerike og inspirerende!

@wholesomedaily – Her snakker vi matinspo til de grader! Blir alltid inspirert til å teste ut noe nytt og sunt når jeg titter innom denne kontoen. ​

@janicejoostemaa – Her snakker vi sminke og hår inspo! Jeg elsker virkelig hvordan denne jenta sminker seg, og her får jeg alltid masse inspirasjon til nye måter å sminke og kle meg! 

@mariakassandra – Maria er en god venninne, og jeg må bare anbefale dere å sjekke ut instagrammen hennes! Maria reiser overalt i verden, og er skjønn som ingen andre!

@pamela_rf – Pamela er en tysk fitness instagrammer som inspirerer selv den lateste til å komme seg opp av sofaen og begynne å trene! 

Har du noen favoritt instagram kontoer?

 

14 kommentarer
    1. Hei stina. jeg har sendt deg noen spørsmål innen blogging på snap, insta og på mail til [email protected]
      så jeg lurte på om du værsåsnill kunne sjekke de?
      Elsker deg og bloggen din<3

    2. Mange fine instagram kontoer!
      Her er noen av mine favoritter
      @eileeneriksen
      @annijor
      @kkat.xy bokstagram fra tyskland
      @kitkatsmeouw skuespiller elsker det røde håret hennes og selfiene.

    3. Å, så mange fine kontoer! Tusen takk for inspirasjon <3 Jeg liker også Beyandall sin profil, men har faktisk ikke hørt om noen av de andre.. Må sjekke dem ut 🙂 Ha en fin søndag, søta <3

    4. Jeg elsker en Instagram profil som jeg faktisk fikk vite om gjennom ditt kommentarfelt. Den heter @finn.din.stil og legger ut masse inspirasjon til hva man kan lage ut i fra det de fleste har noe av i skapet hjemmet. Absolutt vert å sjekke ut denne @finn.din.stil

    5. Hvilket kamera bruker du til å ta bilder nå?
      Og kan du legge ut en video på youtube om hvordan man setter inn manuell innstillinger?
      Plis svar for jeg har tenkt å kjøpe meg ett kamera
      PS: Elsker deg Stina❤️❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg