New in til huset!

Phew, endelig har jeg fått satt meg ned etter en veldig lang dag på farten! Først dro jeg inn til Oslo for å ta vippe refill hos spa miami (sponset), deretter tok jeg turen innom både Bohus og Plantasjen for å kjøpe inn litt nytt til huset.

Syns det er så koselig å pynte rundt i huset og gjøre det litt ekstra fint. Er det en ting jeg ikke takler så er det å ha det rotete og ufresht rundt meg. Dessverre strekker ikke tiden alltid til, så noe rot her og der er det jo altfor ofte! Men pynten er i alle fall på plass. Haha!

Tenkte jeg kunne vise dere hva jeg kjøpte inn i dag! Først er denne vasen fra Bohus. Syns den er så lekker, og den passer jo perfekt inn hos oss siden vi har et veldig hvitt tema i hjemmet. 

Da jeg var på Plantasjen fikk jeg øye på denne planten, og den måtte jeg bare ha! Altså, sett noe så kult? En ananas plante! Kjøpte også ananas puten som er i bakgrunnen på Bohus. Fått helt ananasdilla jeg! 

Jeg syns det er så viktig å alltid ha friske urter på kjøkkenet, og siden alle urtene hadde dødd da vi var i Roma, måtte jeg handle inn noen nye. Det ble koriander, basilikum, gressløk og rosmarin. Nam nam! I tillegg så gjør de at kjøkkenet lukter ekstra godt! Også har man jo masse friske urter til matlaging! 

Noe jeg har lett så utrolig lenge etter er en stor champagne kjøler, og i dag fant jeg den perfekte! Den er jo utrolig fin med masse planter oppi! Også blir det ekstra stilrent med helgrønne planter i sølvkjøler. 

Nå skal jeg gå igjennom de siste bildene fra Roma, så dere kan få et lite bildedryss senere i kveld! 

6 kommentarer

Siste innlegg