Utseendet tar mye tid

Hei hei dere!

Home sweet home, er det ikke det som det heter? Selv om det var helt fantastisk i Roma, er det veldig godt å være tilbake i Norge igjen. Selv om jeg har en milelang to-do liste forran meg med ting som har hopet seg opp, og som jeg må gjøre. Først på lista i dag var å endelig få tak i en gressklipper som virker. Altså, å få tak i en gressklipper som virker er lettere sagt enn gjort. Dette er den 3. gressklipperen våres siden vi flyttet inn for 1,5 måned siden. 

Men, nå fikk vi endelig tak i den, så nå kan vi gjøre det skikkelig fint her. Å ha et hus med ganske stor hage er virkelig ikke bare-bare. Det er så mye som må fikses på hele tiden. Tror faktisk jeg kunne holdt på 24/7 uten å bli ferdig noensinne. Det er nesten litt som med de som opererer trynet sitt, og bare fortsetter med hundre operasjoner til, fordi de stadig vekk finner noe nytt som må fikses på. Akkurat sånn er det å ha hage!

Men nok hagesnakk. Nå skal jeg sette meg ned å planlegge resten av uken, pluss uken som kommer. Jeg skal en tur til Oslo i morgen for å fikse på vippene mine, og det kjenner jeg at skal bli digg nå. Men først blir det selvbruning, litt tannbleking, fikse neglene og litt epilering her hjemme. Må ærlig si at det å være en dollejente tar mye tid og slit. Meeeen, det er jo verdt det da. Hehe! 

5 kommentarer
    1. Ja, det pleier å være mye å gjøre når man har vært på ferie!
      Det kan være ganske slitsomt, men det blir jo så digg etterpå
      når alt er ferdig og man har en timeplan som vanlig igjen og
      ikke en timeplan som er stappet full😊

    2. Kan du lage et blogginnlegg der det står blantannet hva som står på to-do listen din
      ELSKER BLOGGEN DIN OG DIN LEVEMÅTE

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg