Hotell fra helvete

18.07.2016 - 16:46 25 kommentarer

Per Fredrik har nettopp måttet stått nede i resepsjonen og krangle høylytt med de ansatte, for at de ikke skal kaste oss ut eller kontakte politiet. Vi har virkelig fått hotellet fra helvete på denne turen. Når vi bestilte turen gikk vi inn på enten momondo eller hotels.com for å bestille. Dette er jo sider som reklamerer herfra til månen overalt, og man regner jo med at sidene skal være trygge. Men der tok vi ekstremt feil. 

I tillegg fant vi et hotell som var såå fint, og med 5 stjerner, så vi regnet også med at hotellet skulle være fint. Feil tok vi jaggu igjen. 

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Det første vi merket er at da vi kom til hotellet, lå hotellet midt i en skikkelig shady gate. Det er jo Radisson blu, så man regner med at hotellet ligger et trygt sted, men der tok vi virkelig feil. Da vi kom inn på rommet ble vi enda mer satt ut. Som regel ligger jo badet inne på et eget rom. Men her er det helt motsatt. Det er et badekar som står helt åpent, så det er iskaldt å dusje, og doen er det bare en slags prøveromsdør på, så man får jo ikke akkurat så mye privatliv.

Men, som om ikke det var nok. Da vi kjøpte mat på kvelden på roomservice fikk vi tidenes tørreste og dårligste sandwicher. Nam nam.. Og toppen på kransekaka var svømmebassenget som liksom skulle være så flott og fint, fylt med iskaldt vann, så det var helt umulig å bade der. Man regner jo med å få det liiiiitt bedre når man punger ut masse penger for å bo på et 5 stjerners hotell. 

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Men. Hotellet i seg selv er faktisk ikke det verste. Det sykeste er at vi nettopp fikk beskjed fra hotellet om at siden vi har bestilt på har gått konkurs, så det vi hadde betalt for hotellet, må vi betale igjen til hotellet. 

Så jadda, dobbelt opp for et ræva hotell. Nei folkens, nå kjenner jeg at jeg er rimelig oppgitt. Heldigvis har hele turen vært veldig koselig. Men det hotellgreiene kan virkelig kysse meg der solen aldri skinner. 


 

25 kommentarer

Stine

18.07.2016 kl.16:54

Har jobbet i hotellbransjen i 9 år, og det der er noe av det sykeste jeg har hørt! IKKE rett at dere som allerede har betalt hotellet skal betale igjen fordi bookingsiden har gått konkurs!! Makan!

Guro

18.07.2016 kl.17:02

Det minner meg om en gang vi var i Bulgaria. Det var også

et drittsted! Ikke noe privatliv verken på do eller i dusjen!👎🏼

Marie

18.07.2016 kl.17:03

Huff... Det er kjipe greier. Men igjen, så pleier man som regel ikke å sitte inne på hotellet hele dagen heller. Man reiser jo som regel litt rundt å titter hele dagen. xD Men det er jo bra at dere har fått kost dere selv om hotellet var dårlig.

STINA BLOGG

18.07.2016 kl.17:06

Marie: Mhm. Det er sant. Men sykt kjipt å måtte betale dobbelt opp fordi nettsiden gikk konkurs!

Guro

18.07.2016 kl.17:04

Eni med deg Marie👍🏼

18.07.2016 kl.17:10

Noe så kjedelig :( kan du legge ut bilder fra hotellet og link til hotellet så ikke andre opplever det samme. Har lyst til å dra til Roma selv med kjæresten, men vill ikke oppleve dette

Stine

18.07.2016 kl.17:14

Hei! Det samme angående at der vi bestilte fra har gått konkurs har skjedd med oss også. Men vi kontaktet forsikringsselskapet våres med engang, og fikk prater med dem. Så vi fikk ordnet det via dem, så vi slipper verken å betale dobbelt eller legger ut så lenge!

Mia Egaas

18.07.2016 kl.17:17

Kan du finne noen bilder av det hotellet og legge det ut på bloggen??? Kan du også skrive va hotellet heter??

Lisa Marie

18.07.2016 kl.17:37

Huff😞

18.07.2016 kl.18:11

Neste gang dere reiser bør dere lese hotellanmeldelsene på hotels.com osv for der er det tidligere gjesters erfaringer som de selv har skrevet og lagt ut der. I tillegg burde dere bestille direkte fra hjemmesiden til hotellet, da slipper dere at dette skjer igjen i tillegg til at det er litt billigere å bestille direkte fra hjemmesiden. Hotels.com og de sidene der legger gjerne på litt ekstra i prisen så de selv tjener penger på det👌🏽
Huff.. For et turbulent hotell, eller hva jeg skal si. Får håpe det ordner seg da, så dere slipper flere problemer.. :-)

Sandra

18.07.2016 kl.18:48

Hva heter hotellet? Jeg er på vei til Roma nå idag.

hmm

18.07.2016 kl.19:04

Trodde jeg hadde et dårlig hotell jeg. Her er

det 3 stjerners og skittent over alt, og det

står over alt at de har "Free wifi" men neida

internettet funker sykt dårlig og faller ofte ut.

En utrolig bråkete bilvei rett uttafor hotellet og det var det

ikke noe bilder om der vi bestilte. Jaja.

Btw kan du si hvilket hotell du og pf var på?

sånn at du kan advare folk mot det

18.07.2016 kl.20:05

Tror jeg bodde på samme hotell da jeg var i Roma... Var en ganske så gjennomsiktig skillevegg som skilte badekaret fra sengene, og samme var det for døra inn til toalettet. Med andre ord ikke så ideelt da jeg måtte dele rom med en venninne.

Hege Kristin

18.07.2016 kl.20:23

så kjipt :/

18.07.2016 kl.21:12

Opplevde selv i New York at hotellet som vi bestilte på hotels.com ikke eksisterte da vi kom fram. Trist at slike ting skal skje når man drar på ferie for å kose seg. Man forventer jo ikke at sånne ting skal skje når man booker hotel på sider som skal være sikre.

Christian Lystad

18.07.2016 kl.22:05

Hei Stina så fine bilde av deg og kjæresten din

Så fint antrekk du har på deg

det kledde du da

Aleksandra

18.07.2016 kl.23:07

Hei!!

Kjikkelig kjipt med at dere har brukt så mye penger på det!

Det kjedde med meg og familien min!

Bare problemet var at alt fra spa til spise midagg måtte betales plu hotellet.

Alt skulle egentlig vært i pakka. Men jaja.

Kan du plis lage en video hvor du viser hotell rommet???

PLIS!!!!

Tonje

18.07.2016 kl.23:09

Har dere ikke reiseforsikring da? Om dere har det, så ordner vel dette seg :)

19.07.2016 kl.00:50

Dere skal vel ikke betale samme prisen til det dårlige hotellet igjen?!

Camilla Heindorf

19.07.2016 kl.03:04

Uff da.

Skikkelig kjedelig når slikt skjer.

Asalia

19.07.2016 kl.10:21

Vi booket det vi trodde var et hotellrom via booking.com. De stengte "resepsjonen" klokken 22.00, men vi sa fra at vi landet sent og var fremme kl. 02.00. Vi fikk beskjed om at det var greit og at vi skulle ringe da vi var utenfor. Vi kom en halvtime senere pga forsinket fly. Ingen tok telefonen. Det var ikke et hotell. Vi hadde betalt for natten. Så vi ble ute hele den første natten uten hotell. Vi gikk gatelangs med tunge trillekofferter. Ringte og dro innom mange hoteller. Alle var fullbooket. Vi ringte til og med hostels! Noe jeg aldri har bodd på før.

Ikke bare dere som har vært uheldig med hotell i Roma.

19.07.2016 kl.10:47

Leste en sak i nyhetene om at det er mange nordmenn som har hatt samme problem som deg!

Lowcostholiday har gått konkurs og mange nordmenn som har benyttet seg av denne siden siden det er lavpris! Det går ikke an når det kommer en familie på 6personer og må betale hele hotelloppholdet på nytt!

Anne

19.07.2016 kl.11:22

www.vg.no/nyheter/innenriks/reiseforsikring/reiseselskap-konkurs-nordmenn-rammet/a/23743129/

Camilla Acklam

20.07.2016 kl.20:40

Er det mulig! Det skal jo ikke være sånn, håper dere sto på deres inntil dere fikk det som dere ville. Dere er kundene, det er ikke deres problem at siden dere betalte til har gått konkurs.

Skriv en ny kommentar

hits