Hotell fra helvete

Per Fredrik har nettopp måttet stått nede i resepsjonen og krangle høylytt med de ansatte, for at de ikke skal kaste oss ut eller kontakte politiet. Vi har virkelig fått hotellet fra helvete på denne turen. Når vi bestilte turen gikk vi inn på enten momondo eller hotels.com for å bestille. Dette er jo sider som reklamerer herfra til månen overalt, og man regner jo med at sidene skal være trygge. Men der tok vi ekstremt feil. 

I tillegg fant vi et hotell som var såå fint, og med 5 stjerner, så vi regnet også med at hotellet skulle være fint. Feil tok vi jaggu igjen. 

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Det første vi merket er at da vi kom til hotellet, lå hotellet midt i en skikkelig shady gate. Det er jo Radisson blu, så man regner med at hotellet ligger et trygt sted, men der tok vi virkelig feil. Da vi kom inn på rommet ble vi enda mer satt ut. Som regel ligger jo badet inne på et eget rom. Men her er det helt motsatt. Det er et badekar som står helt åpent, så det er iskaldt å dusje, og doen er det bare en slags prøveromsdør på, så man får jo ikke akkurat så mye privatliv.

Men, som om ikke det var nok. Da vi kjøpte mat på kvelden på roomservice fikk vi tidenes tørreste og dårligste sandwicher. Nam nam.. Og toppen på kransekaka var svømmebassenget som liksom skulle være så flott og fint, fylt med iskaldt vann, så det var helt umulig å bade der. Man regner jo med å få det liiiiitt bedre når man punger ut masse penger for å bo på et 5 stjerners hotell. 

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Men. Hotellet i seg selv er faktisk ikke det verste. Det sykeste er at vi nettopp fikk beskjed fra hotellet om at siden vi har bestilt på har gått konkurs, så det vi hadde betalt for hotellet, må vi betale igjen til hotellet. 

Så jadda, dobbelt opp for et ræva hotell. Nei folkens, nå kjenner jeg at jeg er rimelig oppgitt. Heldigvis har hele turen vært veldig koselig. Men det hotellgreiene kan virkelig kysse meg der solen aldri skinner. 

 

25 kommentarer
    1. Har jobbet i hotellbransjen i 9 år, og det der er noe av det sykeste jeg har hørt! IKKE rett at dere som allerede har betalt hotellet skal betale igjen fordi bookingsiden har gått konkurs!! Makan!

    2. Det minner meg om en gang vi var i Bulgaria. Det var også
      et drittsted! Ikke noe privatliv verken på do eller i dusjen!👎🏼

    3. Huff… Det er kjipe greier. Men igjen, så pleier man som regel ikke å sitte inne på hotellet hele dagen heller. Man reiser jo som regel litt rundt å titter hele dagen. xD Men det er jo bra at dere har fått kost dere selv om hotellet var dårlig.

    4. Noe så kjedelig 🙁 kan du legge ut bilder fra hotellet og link til hotellet så ikke andre opplever det samme. Har lyst til å dra til Roma selv med kjæresten, men vill ikke oppleve dette

    5. Hei! Det samme angående at der vi bestilte fra har gått konkurs har skjedd med oss også. Men vi kontaktet forsikringsselskapet våres med engang, og fikk prater med dem. Så vi fikk ordnet det via dem, så vi slipper verken å betale dobbelt eller legger ut så lenge!

    6. Kan du finne noen bilder av det hotellet og legge det ut på bloggen??? Kan du også skrive va hotellet heter??

    7. Neste gang dere reiser bør dere lese hotellanmeldelsene på hotels.com osv for der er det tidligere gjesters erfaringer som de selv har skrevet og lagt ut der. I tillegg burde dere bestille direkte fra hjemmesiden til hotellet, da slipper dere at dette skjer igjen i tillegg til at det er litt billigere å bestille direkte fra hjemmesiden. Hotels.com og de sidene der legger gjerne på litt ekstra i prisen så de selv tjener penger på det👌🏽

    8. Trodde jeg hadde et dårlig hotell jeg. Her er
      det 3 stjerners og skittent over alt, og det
      står over alt at de har “Free wifi” men neida
      internettet funker sykt dårlig og faller ofte ut.
      En utrolig bråkete bilvei rett uttafor hotellet og det var det
      ikke noe bilder om der vi bestilte. Jaja.
      Btw kan du si hvilket hotell du og pf var på?
      sånn at du kan advare folk mot det

    9. Tror jeg bodde på samme hotell da jeg var i Roma… Var en ganske så gjennomsiktig skillevegg som skilte badekaret fra sengene, og samme var det for døra inn til toalettet. Med andre ord ikke så ideelt da jeg måtte dele rom med en venninne.

    10. Opplevde selv i New York at hotellet som vi bestilte på hotels.com ikke eksisterte da vi kom fram. Trist at slike ting skal skje når man drar på ferie for å kose seg. Man forventer jo ikke at sånne ting skal skje når man booker hotel på sider som skal være sikre.

    11. Hei!!
      Kjikkelig kjipt med at dere har brukt så mye penger på det!
      Det kjedde med meg og familien min!
      Bare problemet var at alt fra spa til spise midagg måtte betales plu hotellet.
      Alt skulle egentlig vært i pakka. Men jaja.
      Kan du plis lage en video hvor du viser hotell rommet???
      PLIS!!!!

    12. Vi booket det vi trodde var et hotellrom via booking.com. De stengte “resepsjonen” klokken 22.00, men vi sa fra at vi landet sent og var fremme kl. 02.00. Vi fikk beskjed om at det var greit og at vi skulle ringe da vi var utenfor. Vi kom en halvtime senere pga forsinket fly. Ingen tok telefonen. Det var ikke et hotell. Vi hadde betalt for natten. Så vi ble ute hele den første natten uten hotell. Vi gikk gatelangs med tunge trillekofferter. Ringte og dro innom mange hoteller. Alle var fullbooket. Vi ringte til og med hostels! Noe jeg aldri har bodd på før.
      Ikke bare dere som har vært uheldig med hotell i Roma.

    13. Leste en sak i nyhetene om at det er mange nordmenn som har hatt samme problem som deg!
      Lowcostholiday har gått konkurs og mange nordmenn som har benyttet seg av denne siden siden det er lavpris! Det går ikke an når det kommer en familie på 6personer og må betale hele hotelloppholdet på nytt!

    14. Er det mulig! Det skal jo ikke være sånn, håper dere sto på deres inntil dere fikk det som dere ville. Dere er kundene, det er ikke deres problem at siden dere betalte til har gått konkurs.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg