Ukens spørsmål #118

Hva synes Per Fredrik om at huset deres er så jentete i stilen?
– Det er egentlig mest på kontoret og walk in closet som det er noe spesielt jentete. I resten av huset er det mest hvitt og nøytralt når det kommer til kjønn, så vil ikke si at hele huset er så jentete.

Men da vi skulle innrede det ble vi veldig enige om hvordan vi ville ha det, sånn at vi begge har det akkurat sånn som vi vil. Men, selvfølgelig er det jo litt rosa her og der, men såpass tåler han når han er sammen med en rosablogger. Hehe!


 

Jeg bare lurte på om du viste hvem Pewdiepie(Felix) er? Og hva synest du om han?
– Jaja, han vet jeg hvem er! Kjæresten min har vist meg flere videoer av han, siden de følger hverandre på twitter. Jeg er jo ikke så interessert i gaming, så sjangeren hans er ikke akkurat min kopp te. Men han i seg selv er veldig morsom! 

 

Kastet du en mynt i Trevifontenen ??? Det bringer lykke og haha…
– Ja, både Per Fredrik og jeg kastet en mynt hver i fontenen og ønsket oss noe! 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Har du egentlig kviser? Har aldri sett noen kviser på deg før. Jeg har selv masse kviser og sliter veldig med det :/
– De siste månedene har jeg nesten ikke hatt kviser i det hele tatt. Veldig deilig egentlig! Men før slet jeg med det i mange år, og man kan se det i starten av sminkevideoer. Men, kviser er jo ikke verdens undergang. De aller fleste mennesker har det i noen år, så ikke la det ødelegge for deg 🙂

Kan du lage vlog fra Roma?
– Det kan jeg! Har filmet masse fra Roma, så vlog blir det! 

 

Kan du ha litt flere oppskriftsinnlegg innimellom? Ikke hele tiden men av og til. Prøvde ut den vannmelon drikken som du skrev om og den var kjempegod!
– Ja, har lyst til å lage litt mer oppskriftsinnlegg fremover. Fortell meg gjerne i kommentarfeltet om dere vil at jeg skal gjøre det! Så gøy at du likte vannmelon drinken! 

Hvor er de sølvputene dine fra? De med glitter
– De er fra Kremmerhuset. 

Nå som du bor i Sandefjord – er det noen som har kommet bort for å ta bilder med deg eller slå av en prat. Eller er dette mer i Oslo at det skjedde?
– Ja en god del. Skjer egentlig så og si like ofte som i Oslo. 

 

 

Noe du lurer på til neste “ukens spørsmål”?

 

44 kommentarer
    1. Så gøy med Italia-tur, der var jeg også tidligere i sommer 🙂 Det var helt sjukt masse mennesker rundt Trevi-Fontenen når vi var der, hvordan klarte du å ta et så “tomt” bilde? Hahha 😛

    2. Hei, skal du og Per Fredrik få dere kjeledyr nå som dere bor i Sandefjord??
      Elsker bloggen din♥♥♥

    3. Kan du ha en video der du ser på en video (eks Lisa and Lena musically compelatinon) også reagerer (reacting) til den videon å forteller liksom oss hva du synes om den!❤️ Har sett mange sånne videor og jeg synes det er såååå morsomt😂❤️

    4. Kunne du laget en Night routine? Siden du liksom har en eller to morgen turiner. Eventuelt en ny morgen rutine om den har blitt noe mer annerledes etter at du flytta med PF?
      Elsker videoene dine! <3
      Hva er dine favoritt drinker ute på byen? Selv drikker ikke jeg så mye, og holder meg gjerne til en eller to faste drinker. Smaker som regel litt av kjæresten min hvis han tar en ny. Men har du noen drinker å anbefale?

    5. Hva synes Per Fredrik om andre norske youtubere som covrer andre låter og gjør de om til metal, slik som han gjør? Vet om en annen youtuber som kaller seg frog leap studios. Kjenner Per Fredrik og han til hverandre?

    6. Hei, jeg lurte på om du kunne ha en kveldsrutinevideo:) siden du har en eller to morgenrutine video❤️

    7. Hei, jeg ville likt et par nye oppskriftsinnlegg ja! -elsket vannmelondrinken. Kan du lage en kveldsrutine? Elsker bloggen og du er sinnsykt pen! ❤

    8. Kan du og pelleK ha spørsmål.runde sammen eller ha en cchallange hvor dere skriver ned ti som hver så skal den andre gjette

    9. Deler du og per fredrik på husarbeidet? hvordan gjør dere det, og har dere faste dager i uka der dere vasker, støvsuger, vasker klær osv?
      har du sluttet og godkjenne kommentarer før de postes og hvorfor?

    10. Kan du ha en dag i uken hvor du legger ut oppskrifter på mat, drikker, kaker osv, og ha en dag hvor du legger ut et DIY-prosjekt?
      Kan du også lage et innlegg om høstens trender, og senere trender etter hvert som vinteren kommer osv? Husker du lagde et innlegg om trendene i vår og det var kjempegøy å lese! Hadde vært så gøy om du fortsatte med det<3
      Forresten så elsker jeg å lese bloggen din, spesielt når du er på ferie!!<333

    11. Savner da du la ut mer trening og sunne oppskrifter. Og tips til oss som vil trene, hvordan vi kan trene, og hva vi må tenke på når vi skal trene ift proteiner, inntak av sukker og fett og sånn. Er det en grunn til at du sluttet med det? Hadde vært gøy om du begynte med det og kanskje hadde en fast dag i uken som du skulle legge ut et sånt innlegg og kanskje lager noen videoer?
      BTW så hadde jeg elsket flere oppskrifter, kanskje også litt på YouTube. Du har i det siste bare lagt ut veldig jentete videoer og sånne typiske YouTube videoer som chit chat sminkerutine, boyfriend tag og sånn. Ikke at det ikke er gøy, men savner litt de gamle videoene du pleide å lage. Men bare stå på Stina, du er en helt fantastisk blogger, og du er en av de “naturlige” bloggerne. Du er ikke som Carolinebergeriksen og sånn hvis du skjønner hahah

    12. Hva er de hvite greiene du har i skuffene dine for å skille sminken, neglelakken osv ( på kontoret ) og hvor kan man kjøpe dem ?
      PS : Elsker deg ❤️❤️

    13. Hei, jeg lurte på om du kunne ha sånn “uken som har godt” og fortelle oss ting som “ukens høydepunkt”, “ukens måltid”, “ukens sang” ogv.. ?

    14. Syns du det er koselig når noken kommer bort til deg for å snakka, eller er det ubehagelig?
      Syns bloggen din er kjempe bra♡♡

    15. Hei jeg elsker bloggen din😊
      Er det en mulighet for at du kan teste ut sånn raw food kaker?
      Hilsen Marie💕

    16. Jeg vil gjerne se mat, snacks og drikke oppskrifter siden jeg nå skal flytte for meg selv, så vil gjerne ha litt tips 🙂

    17. Hva fikk deg til og ville begynne og blogge?
      Og hvordan viste du at pellek hvar akkurat den rette
      for deg??
      Jeg er stor fan og elsker videoene dine og innleggene dine + deg
      Håper du kan ha Snapchat Q&A snart💖💖💖💖💖💖💖💖😍😘

    18. Hei, jeg lurte på om Per Fredrik kan skrive et innlegg der vi spør spørsmål og han må svare??
      PS: Du er best😍 Skulle gjærnet treffe deg men bor langt unna😢😘

    19. Hei, for noen år siden hadde du en 30 dager uten sukker utfordring. Det var veldig deilig å være uten sukker så lenge, har selv klart å kutte ut sukker litt. Jeg har også prøvd å ha utfordringen med meg selv et par ganger, men har aldri fått det til. Så derfor lurte jeg på om du kunne ha en til. Det hadde vært så hyggelig om du kunne det! Elsker deg og bloggen din😚

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg