Helt annerledes enn hva jeg så for meg

Det å flytte i hus og ha en egen hage, har blitt helt annerledes enn hva jeg så for meg. Jeg trodde det kom til å bli superstress, fordi man hele tiden må vanne blomster, klippe plenen, luke blomsterbedene osv. Men faktisk har jeg virkelig begynt å like det!

Det er liksom en egen måte å koble ut på, hvor jeg bare kan tusle rundt i hagen og gjøre det fint. Og fint har det virkelig blitt! Her har det vokst frem markjordbær, pærer, epler, rips, bringebær og en haug urter. Så dere kan tro om jeg går rundt og momser bær!

Markjordær er bare så sinnsykt godt!

Må innrømme at jeg virkelig ikke liker rips. Så de får søsteren min (som har helt dilla på de) ta med seg neste gang hun kommer på besøk. Hehe! 

Altså, sjekk den utsikten! Elsker å se ut mot vannet! 

Nå skal jeg pakke resten av kofferten. Ble sittende litt for lenge å se på keeping up with the kardashians mens jeg spiste lunsj. Så to-do listen min før jeg reiser i morgen, er milelang! 

13 kommentarer
    1. Det bildet der du holder hendene formet som ett hjerte, er det ett bilde PF har tatt? I så fall var det veldig fint. Bærene så utrolig gode ut! <3

    2. Jeg liker heller ikke rips, men mamma lager saft av rips, og av og til solbær sammen med (jeg hater solbær til vanlig). Det er den beste saften som finnes, og slår ut all kjøpesaft jeg har prøvd! Så om du har tid/lyst kan jo du prøve å lage saft av de, eller eventuelt dessert (typ kompott er veldig godt). Lykke til! Og kos dere såå masse i Roma!

    3. Kan du lage pakkevideo og/eller innkjøpsvideo?😄💗💛 kos deg på tur!😄💗☀️💛🌸😇🍀

    4. Hei Stina!
      Hvor ser du Keeping up with the Kardashians? Har veldig lyst til å se på det selv, men vet ikke på hvilken nettside jeg kan se det. Takk på forhånd<3
      Klem

    5. Hei Stina💗 Jeg vet at dette ikke har noe me dette innlegge å gjøre men jeg lurte på hvilken app du bruker på å redigere yt videoene dine💗😊 PS ELSKER bloggen

    6. Hei Stina
      Jeg har akkurat kommet hjem fra Italia!
      Flyplassen i roma er drit vanskelig og finne fram på!
      Jeg tok fly til Købehavn så til Roma. Så kjørte jeg bil i fem og en halv time fordi vi skulle til siena. Jeg kjørte med to av mine søskenbarn to tanter to onkler og mamma.
      Vi skulle i bryllup til søskenbarnet mitt hu ville ha det litt fjongt da! Men uansett ta med lette klær det er jævlig varmt der nede!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg