Date night + Pokemon Go!

I går hadde Per Fredrik og jeg 10 måneders dag, så da tok vi oss en tur til Tønsberg for å feire litt. Jeg har faktisk ikke vært i Tønsberg siden jeg var 15 år, så det var på høy tid å dra dit en tur. Vi gikk ned på kaia, for å finne den restauranten vi egentlig skulle på. Men vi endte opp på en tapas restaurant isteden, og det er jeg veldig glad vi gjorde! På den restauranten hadde de helt sinnsykt god tapas. “Tapa” heter forresten restauranten, om noen av dere vil teste den ut. 

Etter masse god tapas gikk vi en koselig tur nedover brygga. Selv om jeg måtte le litt av Per Fredrik som spilte Pokemon Go samtidig som vi gikk bortover. Den gutten der, har fått helt dilla på det spillet. Vi møtte til og med på random mennesker som også spilte det, og var helt hekta. Virker nesten som hele verden har blitt hekta, etter snapchat / instagram å bedømme. Haha!


 

Følg meg gjerne på snapchat “stinablogg” for oppdateringer fra hverdagen som ikke kommer på bloggen + at du får alltid vite når jeg har lagt ut nye blogginnlegg! 

10 kommentarer

Siste innlegg