Oppskrift: Virgin strawberry daquiry

Denne drinken har jeg hatt lyst til å lære meg å lage så altfor lenge. Den passer så utrolig godt til festligheter, men også til hverdags. Drinken er basert på en av mine favoritt drinker; strawberry daquiry. Forskjellen er at denne er uten alkohol. Så den passer for absolutt alle, uansett alder.

Denne drinken er veldig god å drikke når man koser seg i solen med et magasin eller en god bok. Men den passer også like godt som en velkomstdrink på en fest.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Det du trenger for å lage 2 drinker er:

– 12 ferske jordbær

– 1 lime

– 8 isbiter

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Håper det smaker! 

16 kommentarer
    1. Heisann Stina! 🙂
      Kan jeg spørre om noe rart noe?
      Jeg har alltid vært glad i din bloggside og lese om deg, og jeg har egentlig aldri visst hvem typen din var bortsett fra at han virker som en god kjæreste for deg. Etter å ha sett youtube videoen din av din House tour søkte jeg meg opp på han på youtube fordi jeg ville bare egentlig se hva slags kjæreste du hadde?
      Og jeg ble helt forbløffet! Han er utrolig flink til å synge! Han synger sanger på engelsk og japansk som jeg har oversatt til norsk og synger på selv! Så ville bare si at du har nok fått deg en utrolig talentfull og omsorgfull kjæreste 😉 Og det gjør meg utrolig glad!
      Og i tillegg kan jeg bare spørre hvilket program han bruker når han synger sangene på youtube? For 4 år siden sang jeg en japansk sang på norsk selv, men je var så ung på den tiden og visste ikke noe om programmer og diverse for å si det sånn! Har prøvd noen programmer selv, har mikrofon og alt, men de er ikke så gode som jeg skulle ønsket at de var! Så hadde vært veldig gøy å fått noen tips 🙂

    2. Hei!
      Klarte ikke å finne innlegget og videoen om “house-touren” din her på bloggen, så jeg bare kommenterer på dette innlegget isteden xD
      Den planta du har i hjørnet ved siden av døren på kontor og sminke rommet ditt, hvor kjøpte du den? (Den høye) Tusen takk om du tok deg tiden til å svare 😀

    3. Hei!
      Jeg begynte og se på YouTube kanalen din /bloggen din for omtrent 1 år siden.😀 Og jeg er alerede din STØRSTE fan.😮Du er et stort forbilde og jeg går aldri lei videoene dine.📱Jeg har sett omtrent alle videoene dine.☺ Du snakker om det nyeste nytt 📰 og det alle vil høre. Siden jeg begynte og følle deg I fjor kunne jeg ikke Være med på #30DagerUtenSukkerUtfordring 😳. Min største drøm er å få møte deg en gang. Hilsen din største fan Emma. PS drinken så veeeeeeeldig god ut.😊

    4. Hei Stina! Jeg er stor fan av deg og hadde lyst til å bare foreslå noe litt spontant.😅 Om kanskje du kunne hatt lyst til å “go vegan”.☺ Jeg tror du ville ha passet veldig bra til d og det er så UTROLIG bra for verden og egen helse. Gjør litt reseach på d og du vil fort se hvor hvor bra d er for deg selv, verdens klima og dyrene. Å “go vegan” er faktisk overlegent den beste måten å redde verdens klimaproblemer + at du kommer i superform selv!:D Jeg tror at om du hadde blitt det hadde d innspirert SÅ mange andre til å gjøre d samme.:D Bare tenk på d plis. Og les deg litt opp på d for å ordentlig kjønne alt d brae d gjør og hvordan alt henger sammen. Bare tenk på d litt open minded, plis.<3 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg