Til dere jenter som blir behandlet dårlig

Uæææh! I dag er det 10 måneder siden Per Fredrik og jeg ble sammen! Det er så utrolig rart å tenke på hvor fort tiden har gått! Vi har opplevd og gjort så mye sammen på denne tiden. Vi har jo til og med kjøpt hus sammen! Det er ingen tvil om at vi begge to visste at det kom til å bli oss for alltid helt fra starten, så det å for eksempel kjøpe hus sammen, var null stress! 

Det er ingen tvil om at de siste 10 månedene har vært helt fantastiske, og jeg har det så utrolig bra sammen med Per Fredrik. Jeg vil se for meg at det å være sammen med en person som meg, som utleverer alt av privatliv på nett, og som blogger om hverdagen, kanskje ikke er det letteste å være sammen med. Men Per Fredrik har bare vært en fantastisk støttespiller for meg, og en bedre kjæreste finnes virkelig ikke! 

En ting jeg har innsett siden jeg ble sammen med Per Fredrik er hvor viktig det er at man har en kjæreste som behandler en bra. Det gjør en så ekstrem stor forskjell om man har en kjæreste som faktisk forstår hvordan man har det, og som klarer å se ting fra begge sine sider. I dagens samfunn finnes det så mange forhold der jenta blir behandlet som dritt, og det er faktisk ikke greit.

Altfor ofte ser jeg både venninner og bekjente bli behandlet dårlig i forholdet de er i, men av en eller annen grunn klarer de ikke å forlate det dårlige forholdet. Det er sikkert mange av dere som leser dette innlegget nå, som er i et dårlig forhold. Til dere har jeg bare en ting å si; det finnes faktisk fantastiske gutter der ute, som kommer til å behandle dere bra. Så ikke finn dere i å bli behandlet dårlig. 

Kjæresten min er uten tvil et bevis på at det faktisk finnes fantastiske mennesker der ute!

 

12 kommentarer
    1. Hei! Kjæresten min og jeg har snart vært kjærester i 1 år, men klarer ikke finne på noe fint å gi/gjøre.. Tidligere har jeg gitt han både klær og parfyme, og vil ikke gi han det samme. Ettersom du snart har vært sammen med kjæresten din i 1 år, så tenkte jeg at du kanskje hadde noen tips?:-)

    2. Så flott at du har funnet deg en som behandler deg bra. Det fortjener du 🙂 Jeg tror en del jenter i dårlige forhold rett og slett ser seg litt blind, de er for forelsket i den han er når han er snill, og tviholder på det. Da kan det være vanskelig å bryte ut av forholdet. Vi jenter må skjønne at vi fortjener bedre, selv om det ikke alltid er så lett.

    3. Det er vel ingen som går inn i et forhold uten å tro at det kommer til å vare resten av livet. Du snakker som om dette er spesielt for dere to, og derfor er det en selvfølge å kjøpe hus etter veldig kort tid sammen.

    4. Dåkker e hærli <3
      Dessværre finnes det jo åsså kvinnfolk som behandle mannfolkan sine som søppel :/ f.eks vældi sjalu kvinnfolk som bærre skape drama også videre...

    5. Så fine dere er!! Jeg har vært i mange forhold der han har behandla meg dårlig.. skrevet ting til andre jenter med masse hjerter osv, bak min rygg. Holdt på med exen sin og røyket hasj, bak min rygg osv.. Heldigvis har jeg respekt nok for meg selv til å skjønne at jeg må gjøre det slutt. Det ene bruddet førte til at jeg havna på psykiatrisk sykehus og sleit veldig med meg selv pga det, men man reiser seg alltid opp på beina etterhvert.
      Jeg har nå en jeg har vært sammen med i et og et halvt år, og har aldri hatt det bedre. De som sier det er for tidlig å kjøpe hus sammen har nok ikke helt innsikt i hva det er å være forelsket. Jeg og typen flytta sammen for 4 måneder siden, ca 12-13 måneder etter vi ble sammen. Og jeg mener at man må jo bare prøve? Gi det en sjanse. Håper det går bra for deres del etterhvert når den første krangelen kommer (hehe..) . Jeg føler også at det er litt rart å si at man vet man kommer til å være sammen for alltid, men jammen føles det slik også 🙂 Herlig følelse!!
      <3 Nydelig hus dere har kjøpt!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg