Mitt liv om 10 år om jeg fikk bestemme

Jeg får ofte spørsmål, om hvordan jeg tror livet mitt er om 5 eller 10 år. Å se inn i fremtiden er det ingen av oss som kan. Men om jeg fikk velge ville livet mitt vært slik;

– Lykkelig gift med Per Fredrik

– 2 barn sammen med Per Fredrik. Gjerne en gutt og en jente. Eller 2 jenter. Hehe! 

– Blogger fortsatt, og er en av norges største

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

– Har godt med penger. Selv om penger ikke er alt i verden, liker jeg å ha det fint rundt meg, og kunne ha en økonomisk fri hverdag.

– Være helt frisk. De siste årene har jeg slitt mye med å være syk, og endelig begynner jeg å bli frisk. Så håper det holder seg slik i fremtiden!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

– Designe noe eget. Enten noe innen sminke eller klær. Jeg elsker sminke, så det hadde vært veldig kult å hatt et eget sminkemerke!

– Har feriehus i Frankrike eller Italia. Gjerne et sted sør der det er varmt, og i nærheten av en vingård.

 

 

Hvordan vil ditt liv være om 10 år, om du fikk bestemme?

 

Følg meg gjerne på snapchat (stinablogg) for å se mer av hverdagen min + få med deg hver gang jeg legger ut nye blogginnlegg!

17 kommentarer
    1. Jeg vet egentlig ikke😅 Jeg er jo fortsatt bare 12 og blir 13.. Kanskje studere frisør eller musikk❤ Og bo i enten Oslo eller Drammen❤ Og ha kjæreste❤ Og en hund! Herregud de er sååååå skjønne! Får snart valp! Etter ferien❤❤

    2. Hei!
      Klarte ikke å finne innlegget og videoen om “house-touren” din her på bloggen, så jeg bare kommenterer på dette innlegget isteden xD
      Den planta du har i hjørnet ved siden av døren på kontor og sminke rommet ditt, hvor kjøpte du den? (Den høye) Tusen takk om du tok deg tiden til å svare 😀

    3. Gift, hus, ett barn, to barn: en gutt og en jente
      (har lyst på tre-fire barn, men rekker vel ikke mer enn to innen ti år), fått tatt en utdannelse innen for noe jeg trives i, ha en jobb jeg liker

    4. Om 10 år er jeg 28, da håper jeg å være gift med kjæresten min, ha fått 1-2 barn, (skal ha flere, men kanskje ikke før jeg er 28), ha en hund og kanskje andre kjæledyr, ferdig med utdanning og er i en jobb jeg trives i, og selvfølgelig være frisk!

    5. Hei Stina.
      Jeg lurte på om det fortsatt går ann å kjøpe, den neglelakken som du lagde ifjor?
      Jeg har veldig lyst på den, og jeg lurte derfor om det fortsatt går å få tak i den..
      Fra Emilie

    6. Hei, jeg sliter med utrolig flokete hår, hele tiden. Det er ikke snakk om småe floker, de er kjempestore og ligger rett ovenfor nakken. Har du noe tips?
      Håper du svarer:-)

    7. hei, jeg lurte på en ting angående den videoen du nettopp la ut om barbering av leggene. For jeg har lest bloggen din en stund, og husker når du skrev innlegge om IPL hårfjerning. Der du skriver at du merker store forandring liksom at håret vokser mye saktere ut. Du skrev ikke ordrett eller noe at du synes dette var bedre enn en barberhøvel, men det virker jo sånn på ein måte. Uansett så lurer jeg på grunnen til at du ikke bruker denne? For denne videoen jeg snakker om (babrering av leggene) gjør du jo fordi du blir sponset og får penger, og det samme er det jo med IPL laseren. Derfor synes jeg det er veldig merkelig å reklamere for to ting som går ut på det samme, greit nok at du begge tingene fungerer bra. Men i det innlegget (ipl laser) så får du frem på en måte er det er bedre å bruke + det gjør også at huden ikke bli hard og stiv slik som det skjer med en barbehøvel. Setter pris på om du svarer.

    8. Om 10 år er jeg mest sannsynlig ferdig med bachelorgraden min i nautikk og har startet karrieren min som styrmann! 🙂

    9. Om ti år håper jeg at jeg er student i Oslo – skal bli interiørarkitekt og har en schæferhund og ja… Er bare 10 år så…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg