Ukens spørsmål #117

Føler du, du har forandret deg etter å ha blitt sammen med Per Fredrik?
– Tja, hvis jeg har forandret meg så er det nok kun til det positive. Jeg merker at jeg har blitt mye mindre kald følelsesmessig etter at vi ble sammen. I tillegg har jeg fått mye mer empati for andre enn jeg hadde før. Også har jeg blitt mye flinkere med jobben min. Per Fredrik er jo så flink i jobben sin, så det er umulig å ikke bli smittet. Hehe! 

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Jeg lurte på om du noen ganger savner Hokksund?
– Nei, egentlig ikke. Selvfølgelig er det koselig å dra dit, men det er kun fordi familien min bor der. Selve Hokksund by savner jeg ikke. Er så glad i å bo i Sandefjord! 

 

Har Per Fredrik tatovering?
– Nope. Ingen av oss har tatovering

 

Er du noen gang redd for å skade føttene dine siden du bruker så mye høyhælte sko?
– Hmm.. Nei egentlig ikke. Går ikke i høye hæler 24/7 så det går nok helt fint. 

Vil pellek ha barn?
– Vi har snakket om barn, og er veldig enige om at det er noe vi vil vente en del år med. Om vi i det hele tatt vil ha det. Vi begge er litt sånn at vi ikke ønsker det nå, men om vi ønsker det senere vet vi ikke enda. 

 

Ser du på noen serier?
– Ja! Jeg er veldig glad i Modern Family, Keeping up with the Kardashians, Blindspot og Real housewives of beverly hills. 

 

Jeg har veldig tørt hår og får fort slitte tupper har du noen råd til hva jeg kan bruke?
– Jeg vil anbefale deg å bruke en hårkur 1-2 ganger i uken, og unngå varmebehandling som rettetang og krølltang. Varmebehandling kan ofte trekke ut alt av fuktighet i håret, så om du varmebehandler håret ditt vil det fort føles tørt ut. 

Er det best å flytte ut med en gang man er 18 eller burde man vente?
– Flytt ut når du selv føler deg klar for det, og når du er økonomisk klar for det. Det å bo for seg selv koster veldig mye penger, så da er det viktig at man har en trygg jobb først. Også følger det med mye ansvar å flytte for seg selv, så man må være klar for det. Selv flyttet jeg for meg selv da jeg var 18, og jeg elsket det! 

 

 Om jeg ikke husker feil så hadde du et innlegg om et nettsted der man kan se hvordan man kommer til å se ut med andre hårfarger. Hva het denne nettsiden?
– Det stemmer! Den nettsiden er helt genial. Man kan teste ut både sminke og hårfrisyrer. Siden er taaz.com

 

Noe du lurer på til neste “ukens spørsmål”?

 

PS; Om du følger meg på facebook, HER, får du vite når jeg legger ut nye innlegg! 

43 kommentarer
    1. Kan du lage videor når du lager DIY. Lurte på om du også kunne ha en skole start DIY?
      Elsker deg❤❤

    2. Nå somdu bor i Sandefjord – er det noen som har kommet bort for å ta bilder med deg eller slå av en prat. Eller er dette mer i Oslo at det skjedde?

    3. Hei Stina❤️ Du har jo pircing i navelen og jeg lurte på om d gjorde vont og om du har hatt noe problemer me det. Jeg har selv veldig lyst å ta det men jeg får ikke lov. Hva sa moren din når du ville ta de? Ble hun sur? Har du noen tips til hvordan jeg kan overtale henne? (Ps. jeg er 15 år) 😉😊 Elsker deg og bloggen din❤️❤️

    4. #Ukenspørsmål
      Halder du og Joachim aka Noobwork forsatt
      Kontakt,har ikke hørt så mye om dere
      i det siste.?
      Kan du svare her i kommen og🙏
      ELSKER DEG STINA❤️

    5. Heisann, jeg er så heldig og endelig å fått langt hår, men så merker jeg nå at jeg ikke får krøllet hele lengden på en gang og lurer i grunnen derfor på hvordan du får så jevne og fine krøller hele lengden av håret ditt? 🙂

    6. Jeg synes du nevnte på bloggen at dere hadde dobbeldyne, men klarer ikke finne innlegget. Jeg lurer på hvor den er kjøpt og hvor mye den kostet? Og hvilke mål i cm som er på den?

    7. Jeg lurte på noe angående vipper, renser du vippene dine med sånn make up remover, etter du har brukt dem en gang eller kaster du dem og tar på nye vipper neste gang?? :))))))((

    8. Hei! Jeg lurte på om dine øretelefoner blir flokete, siden du har perler på? Veldig god ide å lage de sånn😀

    9. Kan du ha litt flere oppskriftsinnlegg innimellom? Ikke hele tiden men av og til. Prøvde ut den vannmelon drikken som du skrev om og den var kjempegod!

    10. Har du egentlig kviser? Har aldri sett noen kviser på deg før. Jeg har selv masse kviser og sliter veldig med det :/

    11. Hei, jeg lurte på om du egentlig viste hva hundefilteret på snap. For jeg ser du bruker det veldig ofte, og vist du ikke hvet det google det.

    12. Hei 💕
      Jeg har veldig tykkt hår og lurte på om du har noen tips til Hvordan man får tynnere hår❤️
      Btw jeg elsker deg 😘💕❤️

    13. Hei
      Jeg sliter også med slitte tupper, men skjønner meg ikke helt på det med hårkur. Kunne du laget et innlegg med hvordan man bruker hårkur, og hvilken hårkur du synes funker best? 🙂

    14. Jeg sliter veldig med at jeg tenker på hva kjæresten min har gjort med andre. Han har kysset mange jenter, liggi med mange jenter, hatt tidligere langforhold med pene jenter. Føler han har gjort alt med en jente før meg, og han er den første kjæresten min og den første gutten jeg gjør det meste med. Har du hatt noen sånne tanker og sjalusi tidligere? Har vært sammen med gutten i 10 mnd, og har sliti ekstremt hver dag i 8 måneder. Noe av grunnen til at jeg har sliti så mye, er fordi han har ringt eksen bak ryggen på meg og sagt at han savner henne og fortsatt har følelser for henne, men han sa til meg at det han sa til henne ikke var sant, men kun var for å såre meg.

    15. Hei Stina! Jeg er en jente på 19 år, som skal flytte i løpet av ferien. Jeg lurte på første natt for seg selv – er det litt creepy? Veldig fint hus!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg