Må være slitsomt å være så kjent

Vet dere hva jeg elsker å gjøre når det regner og er grått ute? Da elsker jeg å catche up med alle favorittseriene mine. Spesielt de som Per Fredrik ikke liker som “Keeping up with the Kardashians” og “Housewives of Beverly Hills”. Da kan jeg sitte i pysjen min med masse herlig frukt og bare kose meg! Så i dag er det akkurat det jeg har gjort. Perfekt søndag om du spør meg! 

Det som er litt morsomt er at jeg hatet Kardashians før. Jeg hadde nesten aldri sett på programmet, men jeg bare likte dem ikke. Men etter at jeg faktisk begynte å se på det, er jeg helt hekta! De virker som en så koselig og spennende familie! Også er det jo veldig gøy å se alle stedene de drar, og alle tingene de gjør.

Selv vil jeg tro at det må være ekstremt slitsomt å være så kjente som de er. Tenk så slitsomt det må være å aldri kunne gå noen steder uten å bli jaget av paparazzier og gale fans. Nei uff, selv om livene dems ser veldig spennende ut, er det nok veldig slitsomt! 

Anyways, nå skal jeg straks sette igang med et lite DIY prosjekt, som kommer på bloggen forhåpentligvis senere i dag. Så bare å følge med! 

20 kommentarer
    1. OMG Stina du er så perfekt leser bloggen din og abonner på kanalen din. Og har deg på Snapchat❤️Du screen noe jeg sende deg på snap Omg Som jeg ble glad❤️❤️❤️

    2. Da er vi to som liker å bruke regnværs dagene til noe vi liker 🙂 Håper du får en fin dag til tross for regnværet, klem fra meg 🙂

    3. Jeg er helt hekta på Kardashians,jeg så alle sesongene på 2 dager, å enda har jeg lyst på mer. De får alt til å virkelig så enkelt, også er de en sånn familie jeg å sikkert mange andre har drømt om en gang 😛
      Kos deg masse i dag <3

    4. Jeg vil tro det kan virke ødeleggende til tider.. Hvis du ser på Rob (broren), og hvor ødelagt han var… Når han var deprimert og la på seg ekstremt mye, og ALLE snakker om det. Du kommer ikke unna kommentarer om utseendet ditt. Må jo være helt forferdelig!

    5. Jeg har aldri skjønt meg på den familien, hvorfor de er så kjente. De er bare kjente for av å være kjent, så jeg styrer unna:) Ser på alt annent enn det:)

    6. Hei! Jeg DIGGER bloggen din og at du har en sunn fornuft, hvis jeg kan si det sånn💚Jeg har bare ett spørsmål; hvor får man tak i det økologiske (?) peanøttsmøret du har brukt ? (Jeg har sett det på noen videoer, og jeg tror egentlig du har sagt hvit man får tak i det, men jeg husker ikke…)
      Smask*❤️

    7. Hei, hvor ser du episodene. Jeg pleier å se de på Tv2 livsstil eller Tv2 Sumo. Men den nyeste sesonen har ikke kommet på Tv2 sumo enda. Om jg ser riktig ser du det ett annet sted??

    8. Jeg er så inspirert av deg og får lyst til å skrive egen blogg, men hvet ikke hva jeg skall skrive om. Har du noen tips

    9. Hei Stina!💕
      Jeg digger virkelig bloggen din og din kule personlighet!👌🏻
      Kan du lage noen “nye” morgen og kveldsrutiner? Jeg elsker når du viser din hverdag mens du snakker igjennom videoen.. Hilsen en stor fan og beundrer😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg