Trodde ikke det skjedde før man ble 30

Endelig fredag folkens! Ah, så deilig det skal bli med helg nå! Selv har jeg alltid en rutine på at hver fredag tar jeg en skikkelig opprydning i alt. Da snakker vi alt fra å rydde huset, vaske klær til å tømme emailen helt. For ja, i løpet av uka hoper ting seg opp veldig, og da er det veldig deilig å få det ute av verden før helgen kommer! 

I dag er det jo også så utrolig fint vær, så det kan nok hende jeg går over hagen også. Bare for å ha en liten unnskyldning for å være ute litt ekstra. Hehe! Det er rart å si det, men jeg syns faktisk det har blitt skikkelig deilig å holde på rundt i hagen. Jeg trodde liksom det var sånn som skjedde når man hadde bikket 30-40 år. Men neida, her skjedde det så fort jeg flyttet i hus. Plutselig fikk jeg skikkelig grønne fingre! 

Uansett, tenkte jeg kunne vise dere litt fra snapchatten min den siste tiden. Føler jeg har blitt så mye flinkere til å oppdatere der, enn hva jeg var før. Snapchat er jo så gøy, og jeg elsker å se hva andre også legger ut på snapchat! Heter forresten stinablogg der om dere vil følge! Pleier iblant å åpne så dere også kan sende meg snaps, så bare å følge med!

Uansett, nå skal jeg fortsette med fredagsryddingen. Håper dere får en fin helg! 

9 kommentarer

Siste innlegg