Koble av

I går tok Per Fredrik og jeg en tur ut for å spise på et av våre favorittsteder her i Sandefjord, nemlig La Scala. Siden vi begge jobber veldig mye, hjemmefra, er det deilig å ta en tur ut for å bare være oss og litt borte fra jobb. Eller, vi klarer jo å koble av hjemme også. Men det blir ekstra lett når man drar ut en tur. Også er det jo ekstra morsomt å spise ute, for da får man testet ut mat man vanligvis ikke ville laget selv.

Så i går testet vi begge ut tapastallerken, og det var utrolig godt! Jeg elsker spesielt godt jalapeno osteballene. Herregud så gode de var! Fritert ost med jalapeno, NAM! 

Nå skal jeg ta meg en liten joggeøkt på tredemølla. Det skal bli veldig deilig nå kjenner jeg! Elsker å løpe samtidig som jeg hører på musikk eller ser serier! 
 

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg