Slik var Stavanger!

Da er vi endelig hjemme i Sandefjord, etter et par veldig fine dager i Stavanger. Til tross for at været ikke var helt med oss, fikk vi kost oss masse, og sett mye fordet! I går var vi som jeg nevnte tidligere, på litt seightseeing rundt i Stavanger. Vi fikk sett både fargegaten, sentrum og vi tok en tur innom oljemuseet.

Kvelden da vi kom tok vi oss en tur innom restauranten som var på hotellet (radisson blu royal), der vi spiste veldig god mat! Jeg testet blant annet ut vafler med spekeskinke, geiteost og multecoulis. Herregud så godt det var! Jeg er jo skikkelig vaffel person, så for meg var det helt perfekt! 

I går dro vi som sagt innom oljemuseet, følte det passet bra da vi først var i Stavanger. 

Det jeg ble mest fascinert over, var denne globusen som viste antall mennesker på jorda akkurat nå. Det er utrolig hvor fort de tallene gikk oppover. Ble nesten litt skremt over hvor fort befolkningen vokser. 

Etter en god runde på museumet måtte vi selvfølelig innom suvernirsjappa, der kjøpte jeg masse forskjellige kule steiner. Kanskje litt weirdo, men de var sykt fine! 

I 15 tiden dro vi til Stavanger forum for å gjøre klart for opptredenen Per Fredrik skulle ha med bandet. Så da ble det litt intervjuer, slappe av backstage også show! Er så stolt over hvor flink kjæresten min er til å synge! 

På kvelden i går skulle vi egentlig ut og spise. Men etter den lange dagen vi hadde hatt, ble det bare roomservice og tv titting hele kvelden. Hehe! 

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Har forresten rukket å filme en del mens vi har vært i Stavanger, så det kommer på onsdag! Nå er det snart tid for litt tacofredag og chillout her hjemme, med en god film. Men først, må mailen tømmes og kofferten pakkes ut av! 

 

Følg meg gjerne på Facebook for daglige oppdateringer, HER

Følg meg også på snapchat (@stinablogg) for glimt av hverdagen min! 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg