I Stavanger!

Etter en roadtrip igjennom veldig mange fine steder, er vi endelig på plass i Stavanger! Ble helt sjokkert på veien bort hit over hvor fint det er i Norge. Altså, kunne det blitt mer idyllisk med høye fjell og fjorder? Er helt forelsket jeg! Kjenner jeg er så glad vi kjørte, fremfor å bare hoppe på et fly hit. 

Nå skal vi ned og spise litt middag på restauranten som er på hotellet. Holder dere oppdatert på snapchat. Skal forresten også prøve å vlogge litt mens vi er her, men er ganske “rusten” i vloggeskilsene så lover ingen amazing video til dere. Haha! 

20 kommentarer
    1. Hei
      Du er suuuper pen og er en så utrolig flink YouTuber +Blogger.
      Og jeg er en stor fan av deg og skulle ønske jeg hadde vært vennen din.
      Du er bare så perfekt og har så fint hår og det er kjempegøy og se på videoene dine.
      Du er så kul og morsom og alt på videoene dine.
      Og jeg ville bare si det.
      Hilsen Marie❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

    2. Så herlig at dere har kjørt 🙂
      Ja, men Norge er vakkert 🙂
      Jeg elsker fjorder og fjell, finner ikke noe sånt i Oslo hvert fall 😛 haha…
      Kos dere så masse 😀

    3. Tenkte bare å informer om at i det øverste avsnittet står det “mange steder fine steder,…”❤️

    4. Om du er glad i høge fjell og fine fjordar, så anbefaler eg deg å ta turen til Rosendal! Er kjempe fint og idyllisk her! 😀
      Ha en fortsatt fin kveld, og kos dere masse i Stavanger! 😀

    5. kan du lage en video der du bruker dyr sminke på en side og billig sminke på den andre.
      Elsker Videoene dine og ser på deg hver dag!!

    6. Heia! stia jeg er en stor fan av deg 😉 Jeg bare lurer på om du kan ha et meet up i Kristiansund ?? Har du møtt Sophie Elise?

    7. Hvordan type Mercedes har dere? Den ser utrolig fin ut, og skal selv nå bytte ut den jeg har fra før av til en ny 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg