3 Ting jeg ikke skjønner

– Alle som skal klippe Nora-bobben. Altså, hva skjer med at ALLE skal klippe bobb? Halvparten av instafeeden min er jenter med nybleika hår, bobb og rød leppestift. Er greit å like Skam altså, men det får da være grenser. Dere får ikke se meg med noe skamklipp noensinne for å si det sånn. Her er det long hair all the way! 

– Når jeg får spørsmål som er helt merkelige. Som “Har du og Per Fredrik hvert deres soverom?”. Ja altså, vi er jo kjærester og er samboere, såeeeh. Eller når jeg får spørsmål om ting som tydelig er skrevet i innlegget, og jeg sitter der og bare “leste du bare overskriften du eller?”

– Når bloggere skriver super lange innlegg om at ting er så vanskelig og kjipt, men de vil ikke skrive om hva det handler om. Altså, en ting å si at man har en dårlig dag. Men å skulle lage så mye ut av noe, og ikke fortelle hva det handler om syns jeg blir for dumt. Da er det bedre å ringe en venn, om du har så stort behov for å snakke med noen. Om ikke virker det som du ikke hadde noe å skrive om, men du ville ha litt oppmerksomhet 🙂

 

29 kommentarer
    1. Hei, Stina! Fint innlegg hvor du deler dine egne meninger, men det øverste punktet synes jeg ble litt angripende. Greit at du ikke liker blond bob, men det er faktisk mange av disse jentene som gjør det. Mange av jentene ser på Noora som et forbilde, og synes at denne hårsveisen er ekstra fin når de ser opp til noen som har denne sveisen. Akkurat som at man tar etter og gjør som andre forbilder.

    2. Haha, nå lo jeg godt! Bobben forstår jeg egentlig, siden det er kjempekult og at hun i skam er vakker, men som du sier.. Ikke like gøy når alle gjør det!
      De to andre punktene er jeg såå enig i.. Blir for dumt 😛

    3. Selv om jeg alltid har vært fan av rød leppestift er jeg også enig at den wannabetrenden er helt på jorde. Hahha.
      Kunne du laget et innlegg med dine topp 10 yndlingsklesplagg og hvor de er fra osv? Hadde vært så utrolig gøy å lese!! Digger stilen din!! Ha en fin kveld videre!!

    4. Mange bloggere skriver blogginnlegg oversatt til engelsk under det opprinnelig innlegge, kommer du noen ganger til å gjøre det?

    5. synes det er fint at mange vil klippe seg kort. og du sier lenger opp her at du synes det er morsomt og merkelig at alle plutselig skal se like ut på håret. Men det samme gjør jo du, når du har langt hår. Å ha langt hår har vært ekstremt inn i mange år. å det er flere som har langt hår enda så det er fortsatt det som er inn;).
      Men når det er sagt synes jeg både langt og kort hår er like fint.

    6. Eg er heit enigt at det er domt at dei skriver superlange
      Innlegg av at det er supervanskeligt og kjipt må vi likso få vite lit og ka dei har lage
      Er gjort du er ein kjempe flink blogger Stina 😊😊😊😊😊

    7. Heelt enig med den siste der! Det er så irriterendes.
      Jeg skrev en kommentar for ei stund siden der jeg syns du har litt for mange “liste-innlegg”. Jeg vet at du bare kan si: “men så slutt å les bloggen da hvis du ikke liker sånne innlegg”, men tingen er at jeg vil lese bloggen din for jeg liker deg og innleggene som ikke er listeinnlegg 😛 Kunne du prøvd å variere litt? Tips til ting er: outfit (det la du ut for ei stund siden, men har ikke blitt noe mer), matinnlegg, eventuelt oppskrifter, sminkeprodukter du liker, innkjøp..?

    8. Altså, hadde den samma Nora-boben for 1 1/2 år siden, så glad jeg har ikke den i dag er jeg glad for å ikke ha den. Alle har den, får hadde bere noen 👌🏼 Har altså helt samma meining som deg 💖

    9. Jeg klippet meg faktisk idag, og jeg skulle bare ha en bob. Jeg har farget håret mitt blont for 2 måneder siden, og jeg tror kanskje at jeg ligner noe sykt på Noora fra SKAM. Men det var jo liksom ikke meningen, men det ble plutseligt så likt når jeg tenkte meg om når frisøren var ferdig å klippe meg.

    10. Klipte håret mitt kort for noen måneder siden uten å ha sett på skam. Jeg er blond, liker rød leppestift men jeg prøver jo ikke å kopiere noora på noen som helst måte?
      Det er som om jeg skal si at alle hermer etter deg fordi de har langt hår. 90% av jenter i Norge har fader meg langt hår, synes det er kult at noen gjør noe litt annet trendy.

    11. Noora-klippen ble populær lenge før skam, men fikk uten tvil en ekstra oppblomstring nettopp på grunn av serien. Jeg vil heller påstå at Pinterest, Weheartit og Tumblr er mer skyldige enn Skam selv 🙂 Hilsen frisør.

    12. Bob er fint det. Har ikke selv tenkt å klippe det så kort jeg heller. Eller halvlangt heter det vel egentlig. Langt hår er aller finest 😀

    13. Skulle egentlig klippe og beike det sånt men så kom skam så jeg droppet å beike pga ELKSER rød leppestift haha

    14. Hei Stina , var veldig enig i disse 3 tingene å syntes det var veldig gøy og lese❤️Kan du lage flere sånne?❤️❤️BTW elsker bloggen din❤️

    15. Synes kort hår er mye finere enn langt både på meg selv og andre. Men trender kommer jo og går, extensions tok jo helt av når det kom og det har ikke dabbet såå mye av. 🙂

    16. Jeg er egentlig litt enig med nummer 1. Venninna mi er sånn ekstra hekta på skam, og er glad i drama og sånt. Hun sa at hun synest at Noora(Josefine) er kul og at hun vil bli sånn. Og så en dag kom hun bort og sa: Hei, tror du jeg ville passet i kort blondt hår. Hun er brunette da, så svarte jeg hvorfor spør du. Fordi hun ville bli som Noora (Josefine) vettu.

    17. Synes hårsveisen er tøff og Noora er kul! Men må innrømme at jeg skvetter litt om dagen når det går mini Nooraer over alt 😛 Vi har jo kopiert populære hårstiler i alle tider, men vet ikke hva det er med den Noora klippen som får de til å ligne så sykt på akkurat Noora. En del andre frisyrer så ser de jo mer ut som seg selv. Men er kanskje fordi flere forbinder den hårstilen med henne.
      Synes den er fin uansett, men når de i tillegg begynner å kle seg som henne og prøver å snakke som henne så blir det litt creepy.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg