Skjønner ikke at andre orker det

Jaja, etter dagens “lille” kjøretur har jeg oppdatert meg på all popmusikk som finnes på radioen i alle fall. Jeg skulle bare en kjapp tur til Oslo i dag for å ta refill på vippene mine. Men så flaks som jeg hadde ble jeg sittende midt i rushtrafikken på vei, og vips tok turen 3,5 timer istedenfor litt over en time. Så det har blitt totalt over 5 timer med bilkjøring i dag. Er det lov å bli litt gal da eller? Skjønner virkelig ikke de som frivillig pendler frem og tilbake med den rushtrafikken hver eneste dag. Det hadde jeg virkelig aldri orket! 

Men, over til noe litt annet. Siden jeg ser mad sliten ut og har allerede hoppet inn i pysjen, tenkte jeg at jeg kunne vise dere litt fra instagrammen min den siste perioden. Der er det snart 60’000 av dere som følger meg! Noe som er ganske så vilt, spesielt med tanke på at 97% at dere er fra Norge. Så det er stas! Om du ikke følger meg allerede, er det bare å gjøre det. Heter @stinablogg der! 





Nå skal Per Fredrik og jeg se på litt film, og bare kose oss! Det er rart, men selv om vi bor sammen og er sammen 24/7 savner jeg han veldig bare jeg tar en liten tur avgårde som i dag. Vel, sånn er det kanskje når man elsker noen 🙂

12 kommentarer

Siste innlegg