Mer eller mindre av dette?

Rett før jeg dro ut for å handle blomster tidligere i dag, fikk jeg Per Fredrik til å ta litt bilder av meg. Det er jo altfor lenge siden jeg har postet antrekksbilder, så det vil jeg bli litt flinkere til fremover! Eller, det kommer jo litt ann på om dere syns det er interessant eller ikke. Fortell meg gjerne i kommentarfeltet hva dere tenker,  om jeg skal gjøre mer av det! Jeg er i alle fall supergira på at det er sommer og sol, og jeg kan endelig ta litt bilder ute uten å fryse av meg stumpen!

Også er jeg ekstra fornøyd med å endelig ha langt fint hår igjen. Føler meg 1000x mer fresh og fin nå som håret er farget, og mye lengre. Det er rart med det, men når jeg har litt kortere hår sånn som jeg hatt den siste måneden, så føler jeg meg ikke like som meg selv. Om dere skjønner? haha, håret mitt var jo egentlig ikke så kort da. Det var jo fortsatt langt, men ikke sånn superlangt som det er nå! 

H&M – Topp

Gina Tricot – Shorts og solbriller 

Ukjent  – Skinnjakke og kjede

Nelly – Sko (dessverre utsolgt)


 

27 kommentarer
    1. Jeg synes det er interessant. ^^ Så den Walk in closet touren når du la den ut, og når det kommer ett antrekk bilde innlegg så får man litt mer oversikt på hvordan du macther stilen din og også litt av personligheten.
      Ser en del youtubere legger ut outfit for the week, kunne du laget en sånn video en gang? 🙂

    2. Så utrolig fint antrekk Stina 😀
      Du har så mange fine klær du 😀
      Jeg vil veldig gjerne at du fortsetter med antrekksbilder, for det er så spennende å se og få tips 😀

    3. Hei Stina,jeg er å venstrehendt å,å jeg lurer på hva de topp
      10 tingene du liker best med å vere venstre å de 10
      tingene du liker best med å vere ven
      Liker minst me å være venstrehendt?
      PS det trenger ikke å være akkurat 10 ting💗

    4. Hei! 🙂
      Vet ikke om du har sett dette, men søk på micaelakbeauty på YouTube, dere var syykt like! Trodde først det var deg når jeg så bildet på flere av YouTubefilmene hennes 😀

    5. Ja lag flere antrekkinnlegg! Kan du lage en housetour-video når huset er helt ferdig? Elsker bloggen din, du er kjempeflink til å skrive! Og youtube, insta og snapchatten din er perfekt! Stor fan av deg, du er idolet mitt! ❤

    6. Ja! Mer av dette! Elsker antrekksbilder❤
      Gøy å se hvilken stil andre har, og så bli inspiret til å prøve ut nye stiler.

    7. Ja! Mer av dette! Elsker antrekksbilder❤
      Gøy å se hvilken stil andre har, og så bli inspirert til å prøve ut nye stiler

    8. Ja! Mer av dette! Elsker antrekksbilder👍
      Gøy å se hvilken stil andre har, og bli inspirert til å prøve ut nye stiler.

    9. Ja! Mer av dette! Elsker antrekksbilder❤
      Gøy å se hvilken stil andre har, og så bli inspirert til å prøve ut nye stiler

    10. Ja jeg elsker at du har bilder med <3 elsker deg stina. Er innom bloggen din vær eneste dag! Den er en hitt! Og jeg gleder meg til i dag. Det er onsdag. Jeg elsker deg stina og du har alltid betydd så mye for meg.. du er virkelig det beste og den beste bloggeren jeg har hørt om. Elsker deg. Hilsen 11 år gamle Louise

    11. Du er alltid kjempepen! Men jeg synes at det kanskje bli litt kjedelig.
      Jeg vil heller lese mer om hverdager og sånt.
      Men det er IKKE for å være frekk!
      Du er alltid kjempepen!!💕

    12. Jeg synes egentlig ikke det er så interessant, men det er jo bare å ikke se på antrekksbildene da så bare fortsett:)

    13. Mer outfit bilder😍 Du har såå god stil og (hehe) vil vite mer hvor de fine klærne dine kommer fra😚 Stor fan

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg