Sommer idyll

I går tok Per Fredrik og jeg en joggetur ute langs vannet. Det er så sinnsykt fint langs vannet i Sandefjord, at jeg har virkelig ikke ord! Gleder meg skikkelig til det blir varmere, så vi kan stikke ut og bade også! Er så typisk i Norge at det er supervarmt i 3 dager også blir det drittvær de neste 2 ukene..! Men, vi får håpe det snur seg asap! 

Er det forresten noen av dere som bor i Sandefjord og som vet om noen fine turstier? Jeg har prøvd å google rundt, men finner bare ut hvor det er skiløyper. Haha! Så gjerne skriv i kommentarfeltet om noen av dere vet om fine steder å gå tur i Sandefjord. Gjerne i skogen eller langs vannet, der det ikke er stinn med folk. Jeg elsker jo å løpe ute, men er jo helt umulig å finne noen skikkelig steder! 

 

 



Nå skal jeg legge meg i badekaret og se på litt serier, mens jeg bare slapper helt av! Det skal bli sinnsykt deilig! Kjenner jeg er helt støl etter styrketreningen jeg gjorde etter løpeturen i går. 

53 kommentarer
    1. Hvis du vil ta tiden på deg selv er det bugårdsdammen som er den beste plassen!!
      Min mor sa det var fin tur greie ved virikdammen.
      Er jo ikke sånn ett utemenneske til å løpe, så der er jeg ganske i gråsona..
      Men håper du finner fine plasser å løpe på!

    2. Haha…. Jeg bor dessverre ikke i Sandefjord men i Larvik. Forresten når kommer house Tour’en, gleder meg no sykt.

    3. Hei. Jeg elsker bloggen din, leser den hver dag!😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍💎💎
      Et fint tur sted i Sandefjord er Vesterøya🚴🏻💎💎

    4. Mange fine steder å gå tur i Sandefjord! Mine personlige favoritter er Tønsberg tønne og Folehavna. Burde sjekkes ut 🙂

    5. Hei Stina!
      Herregud så deilig ser ut å løpe langs vannet
      Selv løper jeg mye selv, men jeg bor i Lillestrøm da, så jeg pleier å løpe langs “flomvollen”
      Også syntes jeg du hadde innmari kul flette.
      God sommer! Ps. Er veldig stor fan, leser bloggen din hver dag og har sett ALLE youtubevidene dine. Hilsen Saffie

    6. Mange fine tur-områder i Ula, Kjerringvik og Tjølling. Ligger midt i mellom Larvik og Sandefjord, ca 5 – 10 min fra Granholmen med bil 🙂 Eller så kan du dra til Haukerød. Runarløypa er kjempefin å jogge i!

    7. Buerodden, folohavna, bugårdadammen, skjellvika, tønsberg tønne og sikkert mange flere jeg bare ikke kan komme på nå 😛 jo knattholmen 😀 (bor I nærheten der selv så må jo gå god for den plassen 😀

    8. Hvis du tar turen til Larvik er det maaaange kyststier du kan gå, også har vi bøkeskogen som er super å jogge i. 🙂 Larvik er forresten nabobyen til Sandefjord.

    9. Sjekk ut.no, også kan du dra ned til DNT, rett ved hvaltorvet, og finne et kart. Det er jo kyststier både på Østerøya og Vesterøya, og begge er like fine. Anbefaler deg veldig å gå kyststiene!

    10. Marum er det fint, det er i nærheten av Granholmen, ellers er det fint ut til Tønsberg tønne, folehavna 😊 Håper du finner et fint sted du liker 👍🏼

    11. Du kan jogge Hjertås. Eller gå tur til Mokollen. Ellers pleier jeg å jogge rundt Bugårdsdammen. 5 runder = cirka 6 km, hvis det er riktig at 1 runde er 1,2 km.

    12. Hei✨ Jeg bor selv i Sandefjord
      , og jeg liker å løpe ute. Noen steder som er verdt å sjekke ut er, oksås, susebukta og Runar løypene❤️

    13. Jeg bor i Sandefjord 🙂 Synes det er veldig fint i bugården, rundt dammen, der pleier jeg og jogge eller gå tur:)

    14. Bodde selv rett med Virik i ett år, og det er helt nydelig å jogge rundt Bugårdsparken, spesielt på høsten, da er det magisk! Ellers er marumrunden en veldig fin tur 😊

    15. Stina kan du si hei til meg på en video jeg heter Tia
      Og ta en liten titt inne om min kanal du er best.

    16. Sandefjord er en flott by. Dersom du vil ut en tur anbefaler jeg deg virkelig Tønsberg tønne på Yxney. Det ligger helt innerst på Østerøya og er helt fantastisk.

    17. Dere er utrolig fine sammen! 🙂 Dere får sikkert høre det ofte, men jeg klarte ikke å dy meg i kommentere det! 🙂

    18. Ormestadvika, Folehavna, Marum, Skogen ved Ormestad skole, Skjellvika, Ula og Grubesand. Stedene på Vesterøya er utrolig fine.

    19. På Hjertås og Marum er det veldig fine turstier! Også er det såå fint å gå utover mot Vesterøya der 😀

    20. Hei, jeg har hytte i skjellvika. Der er det kjempe mange fine turer langs vannet og i skogen. Det er fine joggeturer og vanlige turer😍❤️ Elsker å være der om sommeren fordi etter at vi har jogga kan vi gå rett med ved vannet for å bade😍😍
      PS: det er en stor strand hvor man kan bade og kjøpe is osv…..

    21. Det er veldig fint ved bygdeborgen, som er en tursti i skogen bak unnebergbarneskole. Det er og fint å ta Ah en løpetur rundt bugårdsdammen, hvis ikke er det utrolig fint på folehavna og Tønsberg tønne. I Ormestadvika er det og fine turstier på venstre side som går langs vannet langt utover Vesterøya. Jeg vet ikke hvilken side dere bor på i Sandefjord, men hvis dere bor på Vesterøya er det mange fine strender og turområder.

    22. Jeg syns det er veldig fint å gå ved Yxenøy, Folehavna, Skjellvika, Marum, Grubesand, osv. Veldig mange flotte steder her 😀

    23. Hei, jeg bor i Sandefjord. Anbefaler virkelig å gå tur på folehavna. Fin natur langs kysten og masse spennende fra 2 verdens krig. Var det på Kafka du var på lørdag? Tror jeg og en venninne så deg.

    24. Bor i Sandefjord selv og må virkelig anbefale som de over, hvertfall Tønsberg tønne, med en helt sinnsykt fin sjøutsikt når man er fremme 😅

    25. Å jogge eller gå tur i Marum er veldig fint. Der kan du velge forskjellige løyper. Du må ikke gå lysløypa, du kan gå til Istrehågan og lingnende. Kos deg!

    26. Bugårsdammen er perfekt å løpe rundt! Går også løyper på kariåsen, det ligger på Vesterøya 🙂

    27. Last ned appen ut.no . Den viser forskjellige turer, hvor lange de er og hvor langt du er ifra stedet. Ellers er det fint i Storås, ligger nærmere Stokke, men litt forskjellige løyper å gå i og det er heller ikke så altfor mange mennesker der 🙂

    28. Herlig blogg du har Stina! 🙂 Hvis du er glad i å løpe utendørs, så vil jeg absolutt anbefale deg å ta en løpetur i Bøkeskogen i Larvik. Det er ikke så altfor lange bilturen fra Sandefjord. Det er Norges største bøkeskog og har flere markerte løyper i skogen som gjør det lett å finne frem selv om du ikke er kjent. Den ligger et steinkast fra Larvik sentrum, så etterpå vil jeg anbefale deg å traske ned til Sara’s Cafe som ligger på torget i Larvik og bestille en iskaffe mokka dobbel i sola! God sommer! 🙂

    29. Er kanskje litt lang tur å dra til bøkeskogen i Larvik ofte for å løpe, men du burde virkelig prøve å løpe der en gang. Er helt utrolig fredelig og deilig å løpe der 🙂 Hvis du bor i nærheten av tjølling Så burde du ta turen til kjerringvik og ula, er kjempe fint der om det så er for tur eller kos å se på havet.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg