Ukens spørsmål #114

Hva syntes Per Fredrik om at du har silikon?
– Vel, det er ikke så mye å syntes om det i og med at jeg ikke har det. Skjønner ikke hvorfor folk tror jeg har det ass. 

 

Hvorfor legger du ikke ut videoer på lørdager lengre?
– Det ble altfor mye jobb å legge ut videoer 2 ganger i uka, når jeg allerede legger ut + / – 14 blogginnlegg. Så da prioriterte jeg bloggen først. I tillegg så var det vanskelig å lage 2 gode videoer hver uke. Så da legger jeg heller litt mer jobb i den ene jeg legger ut hver uke. 

Har du en fast tid på døgnet som du jobber med bloggen?
– Nei egentlig ikke. Jeg jobber som regel med bloggen jevnt igjennom hele dagen. Det er ikke sånn at jeg jobber 8-16 liksom. Hehe! 

Hvor er du oppvokst?
– Jeg er oppvokst i Hokksund, og bodde der frem til jeg var 21 år. 

 

Jeg synes huset er ganske kaldt og nakent. Dere mangler liksom tepper, gardiner, bilder og farger. Er det på grunn av at dere nettopp har flyttet og ikke har fått tid til å kjøpe det, eller er det fordi at du bare liker det sånn?
– Jeg er virkelig ikke glad i tepper og masse gardiner og bilder. Syns det blir så rotete av det. Men et bilde her og der, kommer nok opp etterhvert. Men det kommer nok ikke opp masse gardiner og tepper overalt her nei! Hehe! 

Hvordan får du så lyse og fine bilder? Generelt på alle bildene dine? Og hvis du bruker noe redigeringsprogram hvilke bruker du da? 
– Jeg tar bilder når det er lyst ute, eller så lyser jeg opp ved hjelp av studiolys. I tillegg redigerer jeg de lysere i Adobe Lightroom. 

 

Siden du har fått en ny mac, hva har du gjort med en andre du hadde når du bodde i leiligheten?
– Den bærbare macen min bruker jeg når jeg er på reise. I tillegg bruker jeg den hvis jeg vil sitte og skrive andre steder i huset enn forran kontorpulten min. 

 

Når kommer housetour?
– Den kommer neste onsdag. Hele huset er ikke helt ferdig enda, så rekker ikke å lage den før da! 

 

Hvor finner du så fine highwaist shortser?
– Bik Bok er der favorittene mine er fra. Men runwaydreamz har også mange fine, men de er en del dyrere da. Også har Gina Tricot også hatt noen fine. Men det er så vanskelig å finne noen som er fine nå for tiden, så nå er det lenge siden jeg har fått tak i noen nye. Om det er noen av dere som vet om steder hvor de har fine highwaist shortser er det bare å si ifra i kommentarfeltet! 


 

Kan du ha en vlog-week eller noe lignende igjen snart? Er utrolig gøy å se på, men skjønner om det er litt stress nå som dere holder på med huset!
– Hmm, ja kanskje det! Har veldig lyst til å ha det. Men da må jeg planlegge litt først bare. Eventuelt kan jeg prøve å lage litt mer vlogger fra forskjellige dager. Men er så sinnsykt vanskelig å ha en hel uke med vlogging. Men jeg kan absolutt prøve å ha litt mer vlogger i alle fall! 

 

Hvor er toppen din fra?
– Den er fra Bik Bok 

Jeg lurer litt på om du skal ha katten din i det nye huset(som forresten er dødspent!) eller skal katten din bo hjemme hos mammaen og pappaen din?
– Per Fredrik er dessverre allergisk mot katter, så jeg kan ikke ta med katten min i huset vårt. Uansett så har katten min vært hos mamma og pappa i mange år, så jeg tror nok den har det bedre der den er kjent. Men er jo litt trist å ikke kunne ha med katten min. Men heldigvis får jeg sett den hver gang jeg er hjemme hos mamma og pappa. 

 

 

Noe du lurer på til neste “ukens spørsmål”?

 

70 kommentarer
    1. Hei Stina! Hva var det beste med å bo i Oslo? Og hva synest familien din om at du skulle flytte ilag med Per Fredrik?
      Elsker bloggen din!😍

    2. Jeg lurte på om du noen gang har tenkt til å bli veganer?? (Vis du ikke tenker på at du tror at kylling er det eneste stedet å få proteiner) Elsker bloggen din btw

    3. Hvorfor lagde du bare vlogdag 1,2 og 3 og ikke resten av uka? (Snakker om vloggen som du lagde sist sommer)

    4. Hvor mange år var du da du fant ut at du hadde lyst til å begynne å blogge ? Er selv 13 år og lurer på når jeg kunne begynne eller om det er lurt å vente litt ? ❤️
      Elsker bloggen din ! ❤️

    5. Kan du lage eit innlegg der du skriver om hårkuren du brukar og generelt om den og kva shampoo og balsam du brukar?

    6. Spennende med housetour 🙂 Liker innleggende dine hvor du viser innkjøp fra Ebay veldig godt! Handler litt småting derfra selv 🙂

    7. Jeg lurer på om du kan ha en sminke video der du viser hvordan man kan få en nøytral å enkel look til skolen, de på skolen min liker ikke at vi kommer på skolen som pyntedokker!! har du noen tips????? Elsker bloggen din♥♥♥

    8. Skal du ut på noen reiser i sommer? 🙂
      Hvor gammel er Per Fredrik? 🙂
      Har du noen gang hatt lyst hår? 🙂

    9. Til den vlogg delen, kunne du tenkt å laget en YouTube kanal nr 2? Som bare har med vlogg å gjøre? Du kunne jo for eksempel vlogget når det skjer noe spesielt. Som ferie eller forskjellige event. Man får en annen følelse av å se det på video enn å lese det. For når det er på YouTube så hører man hvordan du lever deg inn i ordene. Hvis du skjønner? (Ser mange YouTuber som er fra Amerika har to kanaler, den faste og en for vlogg) ^^
      Elsker bloggen din!!

    10. Hvor ofte er du hjemme i Hokksund!! Bor neste i nærheten av der foreldrene dine bor. PS: savner og se deg på kiwi etter skole.

    11. Hvorfor byttet dere ut det fine tregulvet dere hadde i huset med et billig ikea laminat? Ikke stygt ment altså! Jeg ser også at det er deler av huset hvor dere har beholdt det, men når dere har grå vegger og grått gulv og hvite og grå møbler blir det liksom litt…SYKEHUS, og trist.
      Synes forresten at kontorrommet og sånn er veldig fint.
      Du er en SUPERflink blogger. 🙂

    12. Hei søskenbarn mitt er med på mgp junior og eg lurer på om du skriver ein sang? I so fall kan du linke?

    13. Hei Stina😘 jeg bare Elsker stilen din! Jeg lurer på hvor du handler mest. Er det noen butikker du liker bedre enn andre?

    14. MONKI har mange fine highwaist shortser! Jeg kjøpte en for et par uker siden til 300 kroner, og den er veldig komfortabel også 🙂

    15. Jeg så på snapp og da holt du en hund og da begynte jeg og lure på om du skal ha hund👍🏻❤️

    16. Hvordan legger du opp dagen din når du skal jobbe? Er det sånn at du har blogginnlegg ferdig skrevet eller har du bsre planlagt om hva du skal skrive om per dag?
      Bruker Per Fredrik sminke til hverdags?
      Kan du ha sminkevideo hvor du sminker en litt mer naturlig look?
      😊❤️👍🏼

    17. Hei! Jeg lurer på om du og Per Fredrik noen gang vil ha Meetup i Sandefjord og siden du har flytta til Sandefjord kommer du til å shoppe mye på hvaltorvet?? PS: Elsker bloggen din, kan ikke tro du har flytta til Sandefjord(bor her).

    18. Hei Stina! Jeg lurer på om når du
      Begynte med sminke? Du har sakt det før.
      Men jeg finner bare ikke der du har sakt det.
      Setter stor pris på om du svarer på dette for
      Jeg vet ikke hvor gammel man må være for å
      Begynne med sminke😉

    19. Vet du er ny her i sandefjord, men hvor kjøper du blomstene dine nå? og har du en sted å anbefale å kjøpe blomster fra?

    20. hei,kan vi få vi få tilbud på blivakker.no ved bruk av koden “stina”og kan du ha en samearbeid video med blivakker? elsker bloggen din fineste

    21. Levis sine high waist shortser er de fineste! Finnes i flere mulige farger og stiler.
      Jeg bestiller fra Ebay der det er mye billigere, men man må passe på størrelsen!
      Jeg har bestilt 501-modellen (den fineste) i størrelse 28. Den sitter akkurat, så jeg må ha 28-29, selv om jeg egentlig er en 25-26 (xs/s).
      Gå opp ca 3 størrelser (vil du ha den litt løsere gå opp 4)

    22. Ville du ha hatt en meetup i Eidsvoll en gang? Ps, hvor kjøpte du det speilet ditt med lyst på og de glittre skoa dine de sølve hvor er de fra?<33

    23. folk er så rare! skjønner ikke at det er mulig å ha store naturlige pupper! 😛 hvis noen har store pupper MÅ det være silikon?? min mor og søster har GIGANTISKE pupper helt naturlig! og jeg arvet ikke de genene, haha 🙂

    24. Du sier at du ikke vil ha barn på mange år, men hva hadde du gjort hvis du hadde blitt gravid nå? Hadde du tatt abort eller beholdt?

    25. Hei! Lurer veldig på dette:
      Hvorfor går du alltid med den toppen i enten svart eller hvit?
      Hvert bilde jeg ser av deg går du enten med den i svart eller hvit, og det også på sommeren og vinteren. Rart. Ikke frekk, lurer faktisk på det. For alle bilder inneholder deg med “bralett”-en ish toppen som viser puppene ute. hihi 🙂
      Digger bloggen

    26. Tror du du hadde flyttet til Sandefjord hvis Per Fredrik ikke hadde kommet derfra? Eller hvis du ikke hadde møtt han?

    27. Jeg tror på det at du ikke har silikon, men jeg lurer på om du hadde fortalte til Per Fredrik at du hadde tatt silikon/botoks/neseoperasjon osv. før du møtte han? (Om du hadde gjort det selvfølgelig)❤️❤️ Dugger deg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg