Klare for konsert!

Gjett hva denne rosabloggeren skal i kveld? Jo, på heavy metal konsert! I kveld skal Per Fredrik og jeg se både Ghost B.C som er et av favoritt bandene våre, og vi skal se Iron Maiden. Så dette blir litt av en kveld! For de av dere som kanskje ikke visste det, så var jeg en veldig rocka person før, og hørte nesten bare på musikk som det her.

Men ettersom tidene gikk ble jeg jo mer rosa, men, jeg er fortsatt veldig glad i heavy metal musikk. Så det at Per Fredrik både driver med slik musikk selv, og liker å dra på slike konserter passer perfekt for meg! 

Kjedene vi har på oss er forresten Ghost B.C sin logo, i tilfelle noen skulle lure! 

Uansett, nå har vi vorset litt hos en kompis av Per Fredrik, og nå skal vi straks dra bort til konserten. Skal prøve å knipse litt bilder så dere kan se i morgen! 

18 kommentarer

Siste innlegg