Nå er endelig stuen ferdig! Bildedryss!

Wiii! Nå er endelig stua vår ferdig! Jeg må bare si det jeg, herreguuuuud så fin stua har blitt! Den ble akkurat slik jeg ville at den skulle være. Hvitt, lyst grå, med hint av rosa i form av blomster, i tillegg til at alt er veldig stilrent og uten masse småting overalt (som gjør det ekstra lett å holde det ryddig).

Så nå er jeg skikkelig fornøyd! Endelig begynner huset å bli helt ferdig. Nå er det eneste som gjenstår å handle inn litt blomster og småting til kontor / sminkerommet så er hele huset ferdig!  

Disse stolene er helt perfekte å sitte i når jeg skal skrive og trenger litt inspirasjon.
Den utsikten her er bare så deilig!

Stor og comfy sofa, som i tillegg er så fin! 
Med lavt bord forran, så vi kan ha blomster uten at de står i veien for tv’en

Ny peisovn fra Contura, som blir veldig deilig når vinteren kommer!

Kikkerter hvis vi vil se på alle båtene som kjører forbi. Hehe! 

Spisestue med plass til 6 personer, og enda flere om man drar ut bordet.
Perfekt når vi har gjester på besøk og vil sitte inne!

Hva syns du? Fint eller hva?

68 kommentarer

Siste innlegg