En dag igjennom iPhonen!

I går var Per Fredrik og jeg i Oslo for første gang siden jeg flyttet derfra. Det var veldig rart å være tilbake i byen uten å bo der. Jeg har jo bodd i Oslo i 2 år, så det er jo ganske lenge. Men selv om det var rart, var det helt ekstremt deilig å komme hjem til huset i Sandefjord på kvelden, fremfor en liten leilighet på Frogner. Siden vi var rundt i hele Oslo i går, knipset jeg masse bilder med iPhonen så jeg kunne lage en sånn “a day through my iPhone” innlegg nå. Så da kan vi jo bare starte!

07:52 – Klar for å dra til Oslo, men en kjapp selfie i speilet av dagens antrekk først. Casual klær, og min favoritt veske + skinnjakke. 

09:48 – Innom Espresso house en kjapp tur for å kjøpe litt kaffe, før vi skulle inn på VG huset. 

10:26 – Per Fredrik har nettopp blitt sminket og er klar for å sitte i Panelet (se episoden HER). 

10:34 – Kameraene er straks igang og de skal lage episode. Jeg er så heldig at jeg sitter på kontrollrommet sammen med de som lager serien, så jeg får sett alt live. Pluss alt det morsomme de klipper ut senere. Hehe!

11:56 – Per Fredrik er ferdig på VG og vi stikker en tur innom Friday’s i Karl Johan for å spise litt lunsj. 

Karamell popkorn med parmesan måtte prøves, og det var utrolig merkelig, men også veldig godt!

Enchiladas med kylling var også veldig godt, men mye mindre rart. Hehe! 

14:04 – Ut på tur igjen, og her var jeg nesten ferdig hos negleteknikkeren. Deilig med freshe negler etter alt flyttekaoset

16:46 – Per Fredrik kom innom mens jeg fikk vippene mine fikset. Gud så deilig det er å bruke vipper! Fikser de forresten hos Spa Miami. Har fått en del spørsmål om det! (sponset behandling)

17:55 – Innom IKEA for 273284 gang. Vi måtte ha en del småting så da dro vi innom på veien hjem!

18:33 – Endelig på vei hjem igjen etter en lang dag med mye ærender! 

 

Kjenner jeg er glad for at så lange dager som dette kun er en sjelden gang iblant. For det blir man jaggu trøtt av! Men, jeg skal ikke klage når en stor del av dagen gikk med på skjønnhetsbehandlinger. Hehe! 

Forresten; fortell meg gjerne i kommentarfeltet hvis dere vil at jeg skal lage flere av disse type innleggene. Jeg syns det var veldig gøy å ta dere med igjennom dagen min i alle fall!

22 kommentarer

Siste innlegg