12 Ting du kan gjøre i solen!

Nå er endelig sommeren her, og mange av dere har enten nettopp tatt sommerferie, eller får ferie nå straks. Men, selv om solen har kommet, har kanskje ikke fantasien til å gjøre andre ting enn å kun sløve i solen kommet. Derfor tenkte jeg å gi dere noen tips til hva dere kan gjøre ute i solen, for å få mest ut av sommeren!
 

Dra på badetur. Ta deg en tur på stranda og kjøl deg ned i vannet. Personlig kommer jeg nok til å vente bittelitt lengre før jeg hopper ut i vannet. Men det er bare å prøve seg allerede!

Ta bilder. Nå som det er sommer og sol er det den perfekte anledningen til å ta masse bilder. Lyset er finest når det er solnedgang. Så sleng med deg kameraet på tur, og knips i vei!

Dra på cafè med venninne. Ta dere en iskaffe sammen mens dere sitter ute i solen.

– Ta en tur ut i parken med venner. Ta gjerne med noen spill dere kan spille, og litt god mat!

Grill. Ta med deg en engangsgrill i parken sammen med venner og god mat, og vipps så har du en fin ettermiddag! Er du så heldig at du har grill hjemme kan du godt invitere noen venner på besøk og grille med de!

– Flytt treningen utendørs. Om du liker å trene styrke kan du like gjerne gjøre det utendørs. Da får du masse frisk luft og du får nyte solen samtidig som du trener. Personlig elsker jeg å jogge utendørs om sommeren!

– Dra på shopping. Ta en tur inn til byen og gå rundt i handlegatene og kjøp noen nye klær. 

– Les. Jeg elsker å lese i blader og på blogger. Så fort jeg får litt ekstra tid i hverdagen legger jeg meg ut i solen og leser et blad eller to!

– Dra på fjelltur. Du kan enten stikke en tur i skogen i nærheten av der du bor, og ta en dag med litt god mat og noen timers gåtur. Eller så kan du ta med deg telt og virkelig oppleve naturen for en natt. 

– Handle inn blomster. Bruk tiden i solen til å pynte opp i hagen. Klipp gresset, luk ugresset vekk, og pynt opp med masse fine planter. Har du ikke hage kan du godt pynte opp litt ekstra med blomster innendørs. Plantasjen er forresten et genialt sted å dra hvis du vil ha masse å velge mellom.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

– Spis is. Altså, det er ikke sol og sommer uten is. Stikk til nærmeste kiosk og kjøp en stor softis med masse strø, og nyt den i solen!

Drikk vin på verandaen om kvelden. Min favoritt. Hehe! Gjerne med litt ost og kjeks ved siden av. 
 

Hva liker du å gjøre i solen?

24 kommentarer
    1. Jeg elsker og ta en liten joggetur bor rett ved siden av lys løypa så….👍🏼
      Jeg liker også og ha en liten piknikk i Hagen med meg selv eller kanskje en venn!😊 Da pleier jeg å lage en god smoothie og ha friske bær IG frukt på spyd🙂
      HA EN GOD SOMMER☀️

    2. Det er mange gode tips du kom med 🙂
      Personlig så liker jeg grilling, cafe med venninner, tur i parken, spise is og de typiske sommertingene 😀

    3. Hei Stina, selv elsker jeg å spise is og være med venner ute i sola! Foresten har jeg et lite spørsmål: når du var i Berlin i fjor, hvilket sted var det primark? ( hvis du husker da)😊 Håper på svar?

    4. Hei, Stina! 🙂 Du har en fantastisk blogg!Jeg har lest bloggen din i ca 2 og et halvt år nå.<3 Men jeg har et spørsmål:
      Bruker du å få vondt i nedre del av ryggen etter du har trent styrke i f.eks rumpe?
      Gjør man øvelsen feil hvis det skjer?

    5. Det er urettferdig at dere i Oslo har 20 grader og sol mens vi i Tromsø har hatt regn de siste 2 ukene! Elsker deg Stina

    6. Hei Stina!:-)
      Fine tips å komme med:-))
      Personlig liker jeg å ri lange turer på
      hesten min<3 å reise på båtur<3
      Elsker å lese bloggen din stina<3;-)
      Du er veldig vakker<3
      GOD SOMMER Stina og PelleK og alle andre som leser bloggen din i sommer<3!
      Kos dere i nytt hus:-* <3

    7. Jeg liker å sykle meg en liten tur, dra til stranda for der kan man gjøre mye aktiviteter. Jeg liker også å grille fordi grillmat er favoritt matretten min😍. Hvis jeg er på en plass der det ikke er så mye vann å bade i, liker jeg å ha vannkrig med venner💦
      ELSKER bloggen din Stina OG videoene dine ofc😊

    8. Jeg liker veldig godt å bade. Elsker bloggen din. (Du kledde stritt hår veldig godt, det var du kjempe fin med).

    9. Jeg elsker hester og nå som det er så fint vær er det flott og ri en tur eller bare slappe sv og spise is!!

    10. Hei Stine du kommer med mye tips jeg skal gjøre de håper jeg har tid. Du er så utrolig pen 😄😝😇😸😻💃

    11. Hei!
      Jeg lurte på hvor du har kjøpt den bikinioverdelen du har på deg på det øverste bildet?
      Jeg har en som ser veldig lik ut (bare i hvit) og den kjøpte jeg på cubus. Den bikinien er dritfin både i svart og i hvit:))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg