Ukens spørsmål #113

Hva jobber din kjære med?
– Per Fredrik jobber som metall vokalist og bruker YouTube til å covre sanger, i tillegg til egne originalsanger. Også er han skuespiller i blant annet en veldig stor film som kommer ut neste sommer. Men det er YouTube han driver mest med, og gjør hjemme, som er grunnen til at vi begge jobber hjemmefra. Dere kan forresten se kanalen hans HER

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hva heter fargen dere har på veggene? Den er så sykt fin!
– Den heter “skagen”. Elsker den fargen! Den er så utrolig fin og lysegrå.

 

Hvor er de glitrende putene fra, de er så fine
– De har jeg kjøpt på Kremmerhuset. 

Hvordan går det med håret ditt etter at du bestemte deg for å ta bedre vare på det? Har du sett noe forskjell, og isåfall hva har funket? Har selv veldig kort hår som aaaldri vokser, og trenger gjerne tips!
– Mitt hår har begynt å vokse mye mer. Tenkte jeg kunne vise dere hvor langt det har blitt, neste gang jeg skal skifte extensions. Men ja, det har virkelig fungert å bli flinkere med håret! Hårkur annenhver gang jeg vasker håret + kaldluft når jeg føner det hjelper mye!

Hvor kjøpte du hengerene som du hang shortsene dine på?
– De er fra IKEA. 

Ser du på skam?
– Jeg gjorde det, men problemet er at man blir helt hekta. Så for meg som jobber hjemmefra, og må være streng med meg selv så jeg får jobbet, ble det vanskelig å følge med siden jeg ble sittende å se på nye episoder da jeg egentlig skulle jobbe. Så jeg måtte rett og slett kutte det ut!

 

Hvor er salongbordet fra? Utrolig pent!
– Det er fra IKEA 

Hvilken foundation bruker du? sitter den bra selv om man har hår i ansiktet?
– Akkurat nå bruker jeg Maybelline dream satin liquid. Den dekker veldig bra! Har du skjedd eller hva mener du? Om du har skjegg ville jeg nok unngått å bruke foundation der skjegget er. Men hvis du bare mener sånne små dunhår sånn som alle mennesker har, er det null problem å bruke den over hele ansiktet. 

 

Spørsmål til ukens spørsmål: Kanskje litt intimt, men hvordan får du så spretne pupper i alle topper?! Eller hva bruker du til denne toppen, der man ikke kan ha vanlig bh?
– Haha, det kommer rett og slett av at jeg har lav fettprosent, så jeg har veldig lite fett i puppene. I tillegg har jeg aldri gått masse opp eller ned i vekt, også har de heller aldri vokst fort, så jeg har ikke fått hengepupper. Også har jeg alltid vært flink til å bruke bh, så det hjelper mye! I den toppen på bildet du lurte på, bruker jeg rett og slett ingen bh under toppen. Så ikke noe hokus og pokus der, hehe!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hei! Dette er sikkert et skikkelig teit spørsmål…men hvordan abonnerer man her?
– Ikke noe teit spørsmål i det hele tatt! Det går dessverre ikke ann å abonnere på blogger, slik som man gjør på youtube. Men, det du kan gjøre er å følge meg på facebooksiden min HER. Og under liker knappen går det ann å skru på varsler, sånn at hver gang jeg legger ut noe på facebook får du varsel om det. Jeg legger alltid ut linker til nye innlegg på facebook. Eller så kan du også skru på varsler på instagram @stinablogg, siden jeg alltid legger ut bilder når jeg har lagt ut nytt innlegg. 

 

Hei! Vil først bare si jeg elsker blogger din og hele deg 😀 jeg lurer på noe som kanskje en privat, men lurer på hvorfor du har sånne røde streker tvers over magen? Ser de på omtrent alle magebildene. Kanskje du har operert noe og ikke vil si det. Men lurt på dette veldig lenge. 
– Det er rett og slett sittemerker. Jeg sitter veldig ofte og jobber, og da blir jeg sittende litt slapp i holdningen, og da ender man opp med å få sittemerker. Enkelt og greit. Ikke noe operasjoner eller noe sånt. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hvor stort er huset?
– Det er 200 kvm. Så det er god plass! 

 

Hva har du gjort med møblene du hadde i den andre huset?
– Sofaen og sofabordet ga jeg til en venninne som nettopp hadde kjøpt egen leilighet, og trengte litt møbler. Resten av møblene kastet jeg rett og slett på dynga. De var jo fra IKEA så det er veldig begrenset hva jeg kunne solgt de for uansett. 

 

Jogger du på tredemølla? Er det en grunn til at du ikke jogger ute?
– Siden vi har tredemølle med tv forran, syns jeg det er like greit å bruke den. Men jeg er også glad i å løpe ute, men da trenger man som regel litt mer planlegging i forveien. 

Noe du lurer på til neste “ukens spørsmål”?

58 kommentarer
    1. Hvilket sminkeprodukt bruker du til å få litt sånn brunfarge i kinnene? Og isåfall hvilket merke? <3

    2. Hei! Jeg lurer på om du kanskje kunne lage en lookbook med sommerklær??<33 Digger bloggen din!! Den er best<33

    3. Kunne du laget en video med treningsøkt i treningsrommet? 🙂
      Du burde følge blogilates på YouTube hun kommer stadig med nye øvelser til forskjellig deler av kroppen. Er en anbefaling! Elsker bloggen din <33

    4. Dere har fått dere et veldig fint hus! Men hvorfor har dere ikke teppe i stuen (under sofabordet)? Det gjør det så mye mer koselig!

    5. Hei, jeg skjønner dette er masete å sånn, men kan du plizzzzzzzzzzz legge ut 2videoer i ukA???:). Elsker bloggen å YT en din:);)

    6. Jeg synes huset er ganske kaldt og nakent. Dere mangler liksom tepper, gardiner, bilder og farger. Er det på grunn av at dere nettopp har flyttet og ikke har fått tid til å kjøpe det, eller er det fordi at du bare liker det sånn?
      Dette er ikke noe hat eller noe assa. Du er veldig flink i jobben din og det er kult at du har klart å kjøpe deg hus og pusse opp i en alder av 23 år. 😀

    7. Hvorfor liker du ikke tepper? De gjør jo at det ikke blir så kaldt og nakent. Jeg ser egentlig ikke noen negative sider med de? Selv har jeg digre persiske tepper i min stue, og det er bare så syyyyykt fint!
      Digger bloggen btw

    8. Kan du ha en konkurranse snart om at 1 eller 2 eller 3 får en shoutout eller at du kommer til å lese bloggen deres eller noe? Det hadde vært sykt gøy.

    9. Hei stina! Utrolig gøy at du har flyttet til Sandefjord. Jeg er oppvokst der, og elsker virkelig stedet, bor der ikke nå lenger pga utdanning og jobb, men besøker ofte familie i helger. Har ikke noen venner i Sandefjord lenger, ble mye utestengt og baksnakket blandt mine gamle “venner”, så jeg droppet dem rett og slett. Selvom det er gøy å være hos familie blir det til tider litt kjedelig. Du ville ikke tatt en kaffe i byen en dag da? Er en liten cafe midt i byen, Håndverkeren! De brenner sine egene kaffebønner og har virkelig -den- beste kaffen. Hadde vært gøy 🙂

    10. Heihei, først og frems jeg digger bloggen din og har anbefalt utrloig mange til å lese den:) kan du legge ut blogg om studietids slitter med å øve til prøver:(? Jeg har hår i ansiktet og siden det er svart farge er det gidt synelig, har du noen råd til meg??

    11. Hei, snille Stina. Kan du lage en Whats om my IPhone video eller har du laget det før??
      💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗
      Klem Privata

    12. Hei jeg lurte på om hvordan du og PK møttes og nårr bestemte dere, dere for å bli sammen
      PS: elsker bloggen din og deg❤️

    13. Hei Stina. Jeg har et problem og vet ikke hvem andre jeg kan komme med dette problemet til så her kommer det: jeg har kjæreste og har vært sammen med han i snart 6 måneder nå. Det begynte med at jeg merket at han var forelsket i meg og jeg likte han så vi ble sammen. Men jeg har lenge vært forelsket i en gutt som jeg trodde ikke likte meg så derfor ble jeg sammen med min nåværende kjæreste. Men jeg tror jeg har lurt meg selv😁 Fordi jeg er kjempe forelsket i den andre gutten fortsatt og føler det er ekstremt feil å være sammen med han jeg er sammen med nå. Men jeg vil ikke knuse hjertet hans helt😔 Og vet ikke hva jeg skal gjøre eller si😁 Skal jeg ta sjansen på at gutten jeg liker også liker meg eller skal jeg prøve å finne tilbake til kjærligheten jeg hadde for gutten jeg er sammen med nå før?
      Greia er at jeg tror jeg liksom trodde at jeg likte min nåværende kjæreste og derfor ble sammen med han og at nå som vi har vært sammen så lenge så liker vel ikke gutten jeg egt liker meg nå lenger😔 Hjelp meg😫😫

    14. dette er et litt teit spørsmål😰 hee. Men hva slaks sminke bruker du? Jeg har lyst til å begynne med sminke👍🏼 men jeg trenger råd💗💗 håper du svarer💟💟
      DU ER DEN BESTE JENTA I VERDEN❤️❤️
      DU INSPERERER MEG TIL Å GJØRE ALT JEG VIL💘💘🌸 Takk

    15. Jeg vil bruke sminke, men jeg jeg tør ikke spørre mamma, hun kan være litt skummel! Hva skal jeg gjøre da?

    16. Håper du svarer på dette, leser bloggen din daglig! Den skuffen i walkincloset vidioen din der du har solbriller, smykker og det, kan du legge ut link til den skuffen eller hva navnet er osv? Har selv walkin men mangler en slik skuffe og aldri funnet på nettet til IKEA… Håper du kan hjelpe!<3 fortsett med den gode jobben og gleder meg til og se mer av huset:D

    17. Heisann, jeg så i walkinclosit videoen din at du hadde en del fine shortser og lurer på hvor du har funnet disse? Sliter en del med å finne fine shortser nå før sommeren.

    18. Var bare en ting jeg reagerte på av dine svar. Du skriver at du rett og slett bare kasta resten av møblene dine på dynga. Tenk hvor mange som hadde trengt dette! Du kunne bare lagt ut bildet på en salgsgruppe på face og skrevet at det gies bort og det er første mann til mølla. Skjønner det er lettvint å bare kaste det på dynga men er utrolig mange som trenger slike ting. Føler du tar det forgitt at alle har like mye penger som deg.

    19. Har du eller kan du lage et innlegg om hvor ofte du trener, hvordan du trener og hvordan du spiser osv for å holde deg i form? Du har så fin kropp <3

    20. Hei Stina 🙂
      Jeg lurte litt på hvordan jobb rutine du har. Er det sånn at du bare kommer på ideer om hva du skal skrive også lager du et innlegg ut av det eller har du allerede skrevet ferdige innlegg som du publiserer til et hvis klokke slett eller tar du det litt som det kommer?
      Ha en fantastisk dag videre, du er nydelig <3

    21. Hei Stina!
      Hvor er de blomstene og vasen som står på salong boret ved sofaen fra?? Elsker bloggen din foresten 🙂

    22. Heiii! Elsker bloggen din og deg<333 jeg lurte på om du kunne hatt en STORYTIME på YouTube kanalen din? D er så utrolige spennende videoer! Betyr mye vis du ville laget det! BTW: ELSKER DEG<333

    23. Hei elsker bloggen din, jeg lurte på om du unne lage en Draw my life? det er så gøy og se på og sikkert gøy når det er om deg!

    24. Hei Stina! Jeg har en ganske stor føflekk øverst på ryggen som er rundt 0,7 cm i radius, den er grunnen til at jeg bare har gensere og t-sjorter som dekker den og det er veldig frustrerende og alltid måtte legge fra seg et klesplagg jeg liker bare fordi den syns. Samtidig som den er ved siden av to andre føflekker som også har litt størrelse… Jeg har prøvd så godt jeg kan og holde den skjult for alle, men de nærmeste vennene mine har selvfølgelig sett den/dem! Denne føflekken skjemmer meg skikkelig og jeg vurderer og ta den vekk hos lege men er redd for at jeg skal få et stygt arr… Jeg trenger å vite hva du tenker jeg bør gjøre😁❤️ Mhv jente på snart 13 år💗

    25. Hei Stina! Jeg har en ganske stor føflekk øverst på ryggen som er rundt 0,7 cm i radius, den er grunnen til at jeg bare har gensere og t-sjorter som dekker den og det er veldig frustrerende og alltid måtte legge fra seg et klesplagg jeg liker bare fordi den syns. Samtidig som den er ved siden av to andre føflekker som også har litt størrelse… Jeg har prøvd så godt jeg kan og holde den skjult for alle, men de nærmeste vennene mine har selvfølgelig sett den/dem! Denne føflekken skjemmer meg skikkelig og jeg vurderer og ta den vekk hos lege men er redd for at jeg skal få et stygt arr… Jeg trenger å vite hva du tenker jeg bør gjøre😁❤️ Mhv jente på snart 13 år💗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg