New in from Michael Kors!

Endelig har jeg fått kjøpt en veske fra Michael Kors som jeg har hatt lyst på lenge! Nemlig i “selma” modellen. Problemet har bare vært at jeg ikke har visst hvilken farge jeg skulle kjøpe den i. Jeg har allerede nok svarte vesker, så det var helt uaktuelt, og de andre fargene jeg hadde sett var heller ikke så fine.

Men når jeg var innom Michael Kors butikken på Karl Johan i forrige uke, fant jeg den endelig i en kald gråtone, som jeg elsket! Så da måtte jeg bare kjøpe den med en gang! Og det kunne jeg ikke vært mer fornøyd med. Den er så utrolig fin og den passer til så mye forskjellige antrekk.

Kjøpte også lommebok i nesten lik farge, så det ble et sett. Vil dere høre noe rart? Jeg har ikke brukt lommebok på flere år! Altså, jeg har sikkert 10-15 forskjellige lommebøker. Men jeg bruker de aldri. Som regel tar jeg alltid bankkortene i lomma på jakka, eller i innerlomma på veska.

Men etter at jeg kjøpte dette settet har jeg endelig skjønte hvorfor det er smart å bruke lommebok. Alt ligger jo så smart på plass. I tillegg til at jeg ikke mister kvitteringer som jeg må ha til regnskapet mitt! 


 

Fine ikke sant?

21 kommentarer
    1. Har akkurat samme farge i modellen Sutton str L, og så har jeg Selma i sort str M. veskene er så sykt fine, men trist å si, så føler jeg meg litt for gammel for en stor lyseblå MK veske i en alder av 23. Jeg vet det er teit, for jeg må jo få lov til å bruke det jeg synes er fint, men går likevel å føler på den fordommen om at MK er et fjortismerke. Tenker du noen gang på det, eller er det bare meg?

    2. Du sa jo i en video at du syntes det var unødvendig å bruke så mye penger på en dyr merkeveske og at du skulle bruke den svarte MK veska di i mange år til, så jeg lurte da på hvorfor du kjøper så mange vesker, og enda en MK veske?

    3. Elsker MK!! Jeg heter faktisk Selma+ at jeg liker den type veske❤️😋
      PS: elsker bloggen din kjempe mye får mye inspirasjon😊😊

    4. Hvor mye kostet den og hvor fik du takk i den elsker bloggen din har lyst til å bli son som deg ❤️❤️❤️🛍🛍🛍🛍🛍

    5. Hei Stine jeg har kjøpt løshår altså ekstations med
      Tre clips men vet ikke hvordan jeg festet det eller
      Hvor mange sånde jeg må kjøpe for at det skal se fint
      Ut😆 er veldig jentete men det er ikke poenge
      Kan du hjelpe meg så kontakt meg helst med melding på mobilen min nr 95907461 ? Så håper jeg at jeg får
      Svar ifra deg så fort du har tid til det
      Også ønsker jeg deg en god sommer alder 19 år foresten👍

    6. Hei Stine jeg har kjøpt løshår altså ekstations med
      Tre clips men vet ikke hvordan jeg festet det eller
      Hvor mange sånde jeg må kjøpe for at det skal se fint
      Ut😆 er veldig jentete men det er ikke poenge
      Kan du hjelpe meg så kontakt meg helst med melding på mobilen min nr 95907461 ? Så håper jeg at jeg får
      Svar ifra deg så fort du har tid til det
      Også ønsker jeg deg en god sommer 😆

    7. Den er så fin, sett på den flere ganger og ville ikke ha sort selv, men denne her derimot 😀
      Bare lurer på om du får maccen oppi? den bærbære selvfølgelig, hehe (hvis du har den 13 tommer, da..) for det ser ut som du har den mellomste moddelen av veska? spør fordi jeg ikke turte begynne å tukle med det i butikken xD

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg