Nå har jeg ikke leilighet i Oslo lengre!

ENDELIG hjemme igjen, etter det som føles ut som verdens lengste dag. Vi har bokstavelig talt vært overalt i Oslo i hele dag. Først begynte vi dagen med at det var en reparatør her for å fikse nettet, deretter måtte vi kjappe oss inn til Oslo og hente nøkkelen min på jobben til søsteren min, så jeg kunne gå over leiligheten min og gi nøkkelen videre til leietager (som btw føles sykt rart, og fantastisk å ha endelig gitt fra meg).

For deretter å kjappe oss innom banken, for å få depositumet fra leiligheten. Deretter var det bare å kjappe oss ned på Aker Brygge og spille inn en video, før vi dro rett videre på IKEA med tidenes lengste liste over ting som måtte byttes og kjøpes. Tror vi var på IKEA i godt over 2-3 timer kun for å bytte alt mulig som de har sendt oss feil. Telte faktisk på det i stad, og tror vi har vært innom IKEA 10 ganger den siste måneden.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Så nå håper jeg at jeg slipper å dra dit på en goooood stund. For nå kjenner jeg at jeg begynner å bli greit lei. Det er utrolig deilig å endelig ha et så fint hus som vi har, men det har vært litt av en jobb å gjøre det klart! 

Nå skal jeg bare legge meg rett i sofaen og virkelig ta det med ro resten av kvelden. Haha, føler meg som tidenes zombie! 

14 kommentarer
    1. Kos deg i det nye huset Stina, har sett på bildene du har lagt ut på bloggen de siste dagene, huset ser kjempefint ut!😘❤️ Btw, elsker bloggen din, leser den hver eneste dag❤️

    2. Hei. Jeg lurte på om hva du gjør med de møblene som du hadde i den gamle leiligheten? Også lurte jeg på noe som er litt flaut. Jo at jeg er veldig forelska i en gutt, men tørr ikke å si det til han, men alle venninnene mine som vet at jeg er forelska i han sier at han er forelska i meg, og at han stirrer på meg i timene osv. Men venninne min ringte å spurte hvem han var forelska i. Jeg går i b klassen. Og han sa at det ikke var noen i b. Men de tror fortsatt han er forelska i meg . Så hva syntes du jeg burde gjøre? Elsker bloggen din, og du gjør virkelig en kjempe bra jobb! Jeg blir alltid glad av å lese innleggene dine, og blir glad hver gang du svarer meg❤️

    3. Så flinke dere har vært, for dere har virkelig fått ting på plass i rekordfart! Er litt stolt, haha! Nyt kvelden videre 🙂

    4. Kan du lage vloggs mens dere holder på i huset ?
      Filme løpet av uken og legge ut alt i en vlog i uken ?

    5. Hei Stina <3 wow fantastisk hus gleder meg til å se hvordan det blir tilslutt!:)
      Men jeg lurte på om dere bor veldig sentralt i byen liksom eller litt lenger unna byen og sentrum?
      Uannset elsker bloggen din så masse!<3

    6. Jeg bare lurer på hvorfor du har sånne røde streker tvers over magen? sett det på omtrent alle magebildene dine. Unnskyld hvis det er for personlig eller noe altså. Bare lurt på det veldig lenge 🙂 Elsker bloggen din!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg