Slik ser walk in closet ut så langt!

Wohooo! Nå begynner endelig huset å bli ferdig. I dag har vi gjort mye av den siste jobben før vi flytter inn i morgen. Gjett om jeg gleder meg! Føler jeg har bodd i en bag de siste 2 ukene (eller egentlig de siste 8 månedene), så det blir vanvittig deilig å endelig ha alle tingene mine på et sted.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Tenkte jeg kunne dele noen bilder med dere av hvordan walk in closet ser ut så langt. Nå har jeg endelig fått satt alle skoene riktig, og fargekordinert klærne så alt henger på riktig sted. Så nå mangler jeg bare 9 skuffer fra IKEA og en del hengere, som vi skal kjøpe på tirsdag, så er vi i mål! Det blir veldig, veldig deilig! 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Nå skal vi straks gi oss for dagen, og dra hjem til Per Fredrik før vi skal tilbake hit for godt i morgen. Wiii! Kunne jeg gledet meg mer?

34 kommentarer

Siste innlegg