Nå er det bare 1 uke igjen!

Oppskriften på en rolig lørdagsmorgen for meg er en kopp kaffe, denne spillelisten, den søteste pysjen noensinne som jeg kjøpte på Cubus i går, og en god dose sminke! Nå har jeg nettopp blitt ferdig med å sminke meg og fikse håret, og skal straks til å hoppe ut av pysjen og inn i jeans. For nå kommer straks Per Fredrik hit, så skal vi på IKEA og velge ut møbler til huset. Gjett om jeg gleder meg! 

Huset begynner endelig å bli ferdig, og det er så gøy å tenke på at vi flytter inn om en uke! Uææææh, endelig! Det føles ut som om vi har ventet en evighet for å kunne flytte inn, og vi har så og si satt livene våres litt på vent helt siden vi begynte å se på hus i januar. Så det skal bli så godt å endelig flytte sammen og kunne slappe av litt mer.

Sånn som ting har vært den siste tiden, er at vi må pendle veldig mye frem og tilbake. Stakkars Per Fredrik kjører flere hundre kilometer i uka, så dere kan tenke han begynner å bli lei av å kjøre bil! Og vi begge begynner å bli greit klare for å flytte sammen, så vi slipper å savne hverandre så ufattelig mye hele tiden!

I tillegg skal det bli så godt å endelig få litt bedre tid til å jobbe, trene og bare være med Per Fredrik. Ååååh, dere nå gleder jeg meg så mye!

Men, nå må jeg rydde litt i leiligheten og skifte ut av pysjen. Herregud så sykt fort det blir helt kaos her i leiligheten. Men, det blir vel sånn når man bor på 38 kvm og har aaaaltfor mye ting. Kjenner jeg gruer meg til å pakke for å si det sånn…! Skal prøve å knipse litt bilder på IKEA så dere kan få se litt av hva vi kjøper!

18 kommentarer
    1. Kjenner så alt for godt stresset med å flytte. Anbefale deg å pakke ned ting du vet du ikke kommer til å bruke de nærmeste dagene i ekser/kofferter. Da slepper du å bruke så veldig lang tid den siste dagen. ^^ Finn ut hva du kommer til å bruke og ikke bruke. Det du vet du ikke kommer til å bruke kan havne i søpla allerede nå. Angrer på at vi ikke gjorde det når vi flytta, for vi driver fortsatt å kjører søppel til fyllinga den dag i dag. Ta litt å litt! <3 Elsker bloggen din, du er ett forbilde for meg.

    2. Så bra at huse deres nesten er ferdig. Jeg har veldig mye ting jeg også så når vi skulle pusse opp romme mit i fjor pakket og pakket og pakket jeg og da jeg var ferdig med og pakke var det og male og pusse og styre og ordne, men det tikk lit tid før alt var oppe i gjen, men jeg er enda ikke ferdig.

    3. Liker veldig godt at du skriver litt om hva som skjer i hverdagen din, hvor du skal, hva du har gjort osv. Mye bedre at slike innlegg kommer innimellom, i stedet for bare tips og sånne ting. Stå på Stina, du er veldig flink og du har utviklet deg til å bli en enda bedre blogger!! <3

    4. Er så glad på dine vegne Stina. Dette har du fortjent altså.
      Det virker som at du og Per Fredrik har det supert sammen.
      Kos deg. Digger deg og bloggen din!

    5. Kos dere på IKEA 🙂
      Finner sikkert mye fint til huset der tenker jeg 🙂
      Kan skjønne dere godt at dere gleder dere til å flytte sammen og endelig få mer tid sammen og slippe alt stress 🙂

    6. Så spennende:) Selve pakkingen er noe dritt, men år du endelig er kommet på plass i det nye huset skal jeg love deg det er en god følelse:) Skikkelig glad på deres vegne:)

    7. Så flott at dere straks er ferdige. Gleder meg til å se hvordan dere har innredet 🙂
      Jeg har lest bloggen din i flere år nå og synes den utviklingen du og bloggen har gått gjennom er fantastisk. Stå på og klem til det søte kjæresteparet som dere er <3
      Jeg lurte også på om du kunne hatt et meetup for dine lesere før du flytter?

    8. Jeg skjønner at du gleder deg 😀 Vi har nettopp kommet hjem fra Hamar hvor jeg hentet flyttelasset mitt fra da jeg sa opp leiligheten for NI måneder siden. Godt å ha fått alt av møbler osv til mitt “nye” hjem i Stryn. Blir bra når stua er ferdig pusset opp og jeg kan begynne å møblere <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg