Video: Slik trener jeg rumpa!

Hadde dere en fin feiring i går? Det hadde jeg! Tenkte jeg kunne fortelle litt mer, og vise dere noen bilder fra i går etterpå. Men først er det på tide med onsdagsvideo! I dag ble videoen en god del forsinket fordi hele dagen til Per Fredrik og meg ble snudd helt på hodet, så vi måtte innom både bilbutikk for å skifte dekk, innom huset, og innom IKEA før jeg rakk å legge ut videoen. Men, nå har jeg endelig fått lagt den opp! 

I denne videoen viser jeg dere et genialt treningsprogram som er skreddersydd for å trene rumpe og lår. Lykke til!

Husk å abonnere på kanalen min HER.

15 kommentarer
    1. Bra video, Stina! 🙂 Ville bare si i fra at du burde være litt forsiktig på å gå så langt ned på knebøyen. Ser at du mister litt “holdet” når du er komt veldig langt ned. Sier det bare av erfaring som resulterte i en prolaps..
      Klem

    2. Veldig bra video! Håper du kan lage flere slike. Hadde blitt veldig glad hvis du filmet en video der du viser hvordan du trener magen:-)

    3. Sykt bra video, Stina! Kan du lage en lignende video hvor du viser hvordan du trener magen, gjerne på samme måte, så vi kan gjøre det sammen? 😀

    4. Veldig bra video! satte igang med denne “økten” rett etter en halvtimes løpetur på mølla, super trening! tusen takk for videoen! har du forresten noen gode ryggøvelser?

    5. Elsker bloggen din Stina! Følger med på den hver dag. Likte denne videoen veldig godt. Kunne du hatt en video om hvordan du trener magen din?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg