Denne restauranten bør dere teste!

Oisann, hadde visst helt glemt bort å poste disse bildene. Haha, sånn kan det gå noen ganger når man skal blogge om hverdagen. Men uansett, for en liten stund siden var Per Fredrik og jeg ute sammen og tok en litt indisk aften, om man kan kalle det for det. På Frogner ligger det en veldig bra indisk restaurant.

Når man kommer inn i restauranten så føler man nesten at man er i India, fordi alt er så indisk innredet. Maten var sinnsykt god også, så om dere vil teste ut indisk mat i Oslo, bør dere ta en tur på Village tandori på Frogner. Jeg har testet ut sikker 10-15 forskjellige indiske restauranter i Oslo, og denne er desidert favoritten!

Prøvde også ut litt indisk øl, som var overraskende veldig godt! Vanligvis syns jeg øl kan være litt enten eller. Enten smaker det skikkelig ekkelt, eller så smaker det veldig godt! 

Litt morsom egentlig, men fikk faktisk spørsmål av en leser om vi får spons av restauranter i og med at vi spiser ute så ofte. Men nei det er ikke noe spons. Haha, det tror jeg hadde blitt litt av en jobb for salgsteamet på nettavisen, i og med at vi tester ut nye restauranter hele tiden. 

Uansett, nå må jeg løpe! Per Fredrik kommer straks for å hente meg, så skal vi kjøre hjem til han i Sandefjord. Vi skal feire nasjonaldagen i Sandefjord i morgen så det blir veldig koselig! Er ekstra stas siden vi snart skal flytte sammen dit, så da blir det spennende å se hvordan det er på slike dager i Sandefjord! 

15 kommentarer

Siste innlegg