Ukens spørsmål #109

Blir du ofte gjenkjent på gata når du er ute i Oslo? Og hvis du blir det, hva syntes du om det?
– Ja. Som regel hver gang jeg går igjennom Karl Johan eller Bogstadveien er det en del som stopper meg og vil ta selfie, eller så bare stirrer de veldig. Jeg syns det alltid er like koselig hver gang noen av dere kommer bort for å si hei, eller spør om en selfie! Så ikke vær redd for å gjøre det 🙂

 

Når du og perfedrik fytter sammen skal du få deg bil da?
– Det er jeg ikke sikker på enda. Per Fredrik har allerede bil, så vi kommer nok til å bruke den for det meste begge to. Men jeg ser ann litt, og jeg trenger bil eller ikke. 

SAMSUNG CAMERA PICTURES
 

Klippet du extensionene dine når du hadde Clip On Extensions?
– Når det kommer til extensions generelt bør man aldri klippe de før de trenger å bli klippet. Selv har jeg merket at de blir mye fortere slitt om man klipper de med en gang man får de. Så jeg anbefaler å vente til du har brukt de i 1-2 måneder, og stusse de litt da. 

Hvor kjøpte du kokosoljen du brukte i hårkur innlegget?
– Den kjøpte jeg på en helsekost butikk på Frogner. Husker ikke helt hva den heter. Men tror du kan få tak i kokosoljen i de aller fleste helsekost butikker. Eller så har de sikkert mange andre gode kokosoljer, om de ikke har akkurat den typen jeg kjøpte.

Hei! Jeg leser at man skal vaske kokosoljen ut med sjampo. Jeg bruker ikke sjampo lenger, men er stor tilhenger av balsammetoden. Kan man vaske ut oljen med balsam, eller MÅ man ha sjampo for å få den ordentlig ut?
– Jeg vil tro at du må bruke sjampo. Men jeg er faktisk ikke sikker på om det holder med kun balsam. Du får nesten bare teste ut, og si gjerne ifra hvordan det gikk! 

 

Hvor har du kjøpt arbeidsbordet som dataen står på?
– Det er kjøpt på IKEA. Selve bordet heter “linnmon” og skuffeseksjonen heter “alex”. Marmoren på toppen har jeg limt på selv, som et lite DIY prosjekt for å piffe opp bordet. Se hvordan jeg gjorde det HER


 

Hvilken telefon har du?
– Jeg har nettopp kjøpt iPhone 6s i rosegull farge, og elsker den! 


 

Så flott du er! Lurer på om du har løsvipper på her? Det så i i hvert fall naturlig ut.
– Tusen takk! Jeg har nettopp satt på 3D vippe extensions hos Spa Miami i Oslo, så det er de vippene jeg har på meg på bildene. 

Hvilken frisør har du? Har hun en frisørsalong, eller jobber på noe sted i oslo?
– De siste årene er det kun venninnen min Susanne som fikser håret mitt. Hun setter alltid på hair extensionet mitt, fordi det er kun hun som virkelig forstår hvordan jeg vil ha det, og som gjør at det ser smashing ut hver gang! Hun har dessverre ingen salong eller jobber i noen frisørsalong, så dere får ikke bestilt time hos henne. 


 

Lurer på om du har noen planer til sommeren?
– Jeg er litt sånn at jeg liker å gjøre ting spontant, så jeg har faktisk ikke lagt noen spesielle planer for sommeren. Per Fredrik og jeg flytter snart inn i huset vårt sammen, så jeg tror nok vi har en god del å holde på med der, i tillegg til at vi kommer nok til å være en del hjemme i Sandefjord og bare nyte sommeren. Men noen utenlandsturer skal vi ikke se bort ifra at plutselig skjer! 

 

Noe du lurer på til neste “ukens spørsmål”?

 

PS: Følg meg gjerne på facebook for å få oppdateringer hver gang jeg legger ut nye blogginnlegg.
Trykk HER for å følge!

37 kommentarer
    1. Hvorfor bruker du ikke det fine bildet som header. Det med den hatten.
      Det hadde passet perfekt. Det var utrolig fint!

    2. Veldig bra spørsmålsrunde:)
      Mine spørsmål til neste gang er:
      Er det din naturlige hårfarge, eller farger du håret?
      Hva er det beste du vet med sommeren?
      Har du og Per Fredrik planer om å gifte dere i fremtiden?
      Ønsker deg en fin dag videre:)

    3. Hei! Hva syntes du om fan brukere på Instagram? Har en som heter stinablogg__fan😀 Jeg ble kjempe glad når du likte bilde jeg la ut❤️

    4. jeg lurer paa om hva du liker og holde paa med?foresten vis du lurer paa hvorfor jeg skriver med 2 aaer er fordi jeg er i spania og da er det ikke aa saa jeg maa skrive med aa vis du lurte paa det jeg ville ogsaabare si at jeg er veldig stor fan og haaper du tar ut mitt spórsmaal.Og sporsmaalet er det som er paa toppen men jeg kan skrive det paa nytt.sporsmaalet er hva liker du og holde paa med paa fritiden eller naar du har tid<3 husk at du ikke skal tro paa alt det stygge folk sier til deg<3elsker deg stina<3<3<3<3<3<3

    5. Hei! Jeg er jente på 13 år som har prøvd hardt å gå ned 5 kg. Har prøvd i en mnd og bare gått ned 2 kg… Jeg er 163, veier 52,3 kg. Jeg veier meg hver dag og prøver å ikke spise noe, men jeg er jo altfor glad i mat. Når jeg ser bilder av kroppen din på treningsbilder osv blir jeg så lei meg, jeg har så lyst til å ha den kroppen du har! Mamma har snakket mange ganger med meg fordi hun ikke vil at jeg ikke skal spise. Jeg sier til henne at jeg spiser, men egt gjør jeg ikke det noe særlig.
      Jeg spiser ikke, trener og repeat det hver dag. Jeg vil bare ha en slankere kropp. Hva vil du anbefale meg å gjøre for å gå ned 5 kg så fort som bare rakkern mulig? Setter stor pris på svar før 17. mai.

    6. Hei! Jeg skal snart kjøpe ny leppestift å lurte på om du vet om en i karamellfarge (vanlig brun, rett å slett) med shimmer i som er under hundrelappen? På forhånd takk for svar!😘

    7. Hei stina😍 Lurer på hvilke av youtube eller bloggen din du liker best? Hvist du måtte velge. Hva hadde du valgt da? PS. Elsker bloggen din men syntes det er litt gøyere med videoer❤️😍

    8. Hei Stina!
      Du vet det innlegget du skrev
      om hvor mye sukker det var i godteri.
      Jeg bare lurte på om man kan spise godteri på lørdager hvis man trener regelmessig?
      Jeg går på dansing 3-5 dager i uka og tar en treningsøkt for magen hver dag.
      Er det fortsatt dumt og spise godteri når du trener så mye? Eller går det liksom fint da?

    9. Sandefjord, Larvik, Stavern, Nevlunghavn osv er helt fantastisk på sommeren! Så lenge det er varmt og fint vær, trenger man ikke noe utenlandsferie. Sommeren i Vestfold er nydelig!

    10. Hei Stina! Hva betyr egentlig 24/7 i innleggene dine? Har sett at du bruker det og vil gjerne vite betydningen. For tror du ikke mener den 24.september.

    11. Hvor lenge varer hair exstension?
      Synes du det er kleint og ta bilder midt i byen eller andre offentlige steder?

    12. tror du at du hadde sett like pen ut hvis du var overvektig, uten exstansions, og bare litt sminke? Haha litt rart spm, elsker bloggen din <3

    13. Hva tenker du om plastikkoperasjoner? Har du tenkt på å legge deg under kniven selv, eller har du gjort det?

    14. hvorfor er du så overlegen når du er ute? Har flere ganger sett deg, men du bare går forbi og overser meg hver gang jeg er på vei bort for og si hei 🙁

    15. Heia Stina er en stor fan av deg 💕
      Her er mitt spørsmåls til neste uken spørsmåls runde.
      Når du flytter inn i det nye
      huset kan du da lage en video hvordan det ser ut ?

    16. Kan du svare på dette neste uke XD?
      Flaut, men skal gå kveldsskole i Oslo (hudpleieakademiet) neste år, men jeg kommer fra et lite sted og blir paranoid når det kommer til overfall og slik XS XD o:)
      Hvordan bør jeg unngå det? Tips siden du bor der? Steder det er mye mer enn andre? Tar imot alle tips xD

    17. Hei. Mine spørsmål er:
      * Drikker du brus/farris e.l.
      * Hvilke land har du vært i?
      * Liker du å lese bøker?
      * Kan du lage en “bean boozled” video?
      Håper du svarer på spørsmålene.
      Elsker bloggen din!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg