Null privatliv!

Wow, for en lang dag dette har vært! Per Fredrik og jeg har kjørt Sandefjord rundt, og valgt ut peis, fliser, og ting til studioet til pf i hele dag. I tillegg har vi vært innom huset vårt en tur, og sett litt. Snekkeren har kommet veldig langt med å legge gulvet, og herregud så fint det blir! Vi har gått for lys grå laminat og lysegrå panelvegger. Hvis du vil se en sneakpeak, kan du se bildet jeg la ut på facebooksiden min HER. 

Hele kjøkkenet er også rivd, og nytt kjøkken har nettopp kommet fra IKEA. Så det er fortsatt mye som må fikses. I tillegg må hele studioet til PF bli ferdig, også må vi jo kjøpe møbler, og sette inn walk in closet til meg. Så vi er virkelig ikke i mål enda. Men nå nærmer det seg heldigvis! Jeg kan ikke forklare hvor deilig det skal bli å flytte.

Altså, Oslo er fint, men jeg er så lei crazy naboer og bitte liten leilighet. Så ja, nei, jeg har virkelig ikke ord for hvor deilig det skal bli å få litt mer privatliv. Altså, om jeg ikke har lukket igjen gardinene føler jeg meg så overvåket. Senest her om dagen hadde jeg glemt å lukke igjen gardinene fordi jeg hadde luftet, og før jeg vet ordet av det står det en gammel mann og stirrer inn i leiligheten min. Ææææ, creepy!

I tillegg er det så utrolig dårlig isolert her at jeg hører alt naboene gjør og sier, og visa versa for å si det sånn. Kan ikke snakke i telefonen uten at de hører meg engang.. Så litt privatliv blir ikke feil nå kjenner jeg!

Ah, nå kjenner jeg at jeg er så utrolig klar for litt lørdagschill, og full avslapping. Her snakker vi candy, blindspot på streaming, gulrot og dipp, ligge under pleddet i sofaen, og bare ta det helt med ro!

BTW; Bildene er forresten ikke tatt nå. De tok jeg for et par dager siden, da jeg så litt mer fresh ut enn nå. For akkurat nå sitter jeg nydusja med vått hår, i rosa kosedress og har null sminke på. Hehe! Kjolen (two piecen) er forresten fra Nelly, men jeg finner den dessverre ikke igjen, så er redd den er utsolgt! 

15 kommentarer

Siste innlegg