Skjønner ikke hvorfor jeg har ventet så lenge!

Nå har jeg endelig kjøpt noe, som jeg virkelig ikke aner hvorfor jeg har ventet med. Nemlig, en ny iPhone! Den gamle iPhonen min sang virkelig på siste vers, selv om jeg kun hadde hatt den i 9-10 måneder.. Men gud så deilig det var å endelig kjøpe ny tlf. Denne kan jeg faktisk ta bilder med, og den henger seg ikke opp 24/7. Ah, for en fryd! Også er den jo også rosa! Min favorittfarge. Så det er et ekstra stort pluss! 

Mens jeg var ute og shoppet ny tlf, og en haug andre viktigheter, fant jeg denne skinnjakken på Zara. Altså, den er litt knæsj. Men jeg bare elsker den! Syns den er den perfekte kombinasjon av rocka siden det er skinnjakke, og søt siden den er blå, men fordi den er blå blir den liksom ikke for søt. Om dere skjønner? Jeg elsker den i alle fall! Snittet på den er også helt fantastisk!

Nå skal Per Fredrik og jeg snart en tur til det nye huset vårt og se hvordan det ligger ann. Vi har snekker som har revet hele det gamle kjøkkenet og gulvet, og som skal snart sette inn det nye fine kjøkkenet. Åååååh, som jeg gleder meg til å flytte inn i det nye huset! Ca 2 uker igjen nå, så flytter vi! Wiiii!

29 kommentarer

Siste innlegg