Så utrolig mye har forandret seg på 1 år..

Har du noengang sett tilbake på livet ditt, og sett hvor mye ting er forandret? I mitt tilfelle har alt forandret seg helt ekstremt på litt over ett år. For ett år siden bodde jeg i kollektiv med 3 andre jenter, der jeg hadde et rom på 9 kvm. Jeg hadde kommet ut av et ganske shitty forhold, der jeg helt ærlig ble behandlet ekstremt dårlig. Inntekten min var veldig ustabil, og enkelte måneder slet jeg med å få endene til å møtes.  

Nå derimot, er livet mye bedre enn jeg noensinne kunne drømt om. Jeg har en så utrolig fantastisk kjæreste, som er støttende, snill og kjærlig. Vi skal snart flytte sammen i et veldig stort og fint hus. Og fordi jeg er med i Nettavisen, tjener jeg veldig godt, og sliter aldri med å få endene til å møtes. 

Det er så utrolig hvor mye ting kan forandres på kun ett år. Man kan gå fra å ha et liv der man har det ganske tungt, og sliter på mange fronter, til å ha et helt fantastisk liv. Hvis du er i en dårlig livssituasjon, så husk på at ting kan endres, og bli mye bedre enn du noensinne tørr å drømme om. Men for at ting skal bli bedre, må du jobbe for det. Og du må aldri slå deg til ro med å leve i en dårlig situasjon.

Uansett, tenkte jeg kunne dele noen koselige bilder fra her om dagen, da Per Fredrik og jeg dro på Feinschmecker i Oslo, og spiste en veldig god 5 retters. Skal du besøke en restaurant med michelin stjerne i Oslo, bør du ta en tur innom denne! 

 

Hvordan var livet ditt for ett år siden, vs nå?

12 kommentarer
    1. Så bra, Stina! Livet mitt for et år siden var veldig annerledes. Jeg hadde “møtt veggen”, ble sendt på sykehus og var sykmeldt fra jobb og skole. Forholdet mitt var utrolig dårlig, vi gjorde det til og med slutt for nøyaktig et år siden! Det varte ikke lenge, og ble sammen igjen etter 1 uke, haha.. Nå er vi forlovet, har det helt fantastisk og har kommet oss bort fra bygda og inn til storbyen 🙂 Men, jeg trengte å høre disse ordene nå! Er midt i en livstilsendring mtp kosthold og trening, så nå ble jeg mye mer motivert! 😀

    2. Kan ikke akkurat si at livet mitt har forandret seg så mye på et år. Nå er jeg jo bare fjorten år, så den eneste endringa er at jeg starta en blogg å klipt håret mitt.
      Elsker bloggen din og youtube videoene dine!!
      Du å PelleK er kjempe søte og elsker videone deres!

    3. Er enig med det du sier. Bedre å kvitte seg med problemer enn å bære på dem. Flytta blant annet fra ett tettbygd ghetto strøk med rekke hus til enebolig på bondelandet i løpet av vinter i fjor og må si at det tar tid å venne seg til nye omgivelser. Å sette seg til rette i nytt stort hus tar tid og vi har fortsatt fulle esker stående rundt om kring etter seks måneder. xD
      Ha fortsatt en fin søndag. Elsker bloggen din!!! <3

    4. 1 år siden… for et år siden var livet mitt på bånn helt ærlig. “Vennene mine” var ikke der for meg også videre. Nå har jeg heldigvis “fått” bedre venner.
      Elsker bloggen og youtube kanalen Din!!

    5. Jeg er helt enig med deg! For et år siden ante jeg absolutt ikke hvor fantastisk livet mitt er nå!! Jeg kom inn på idrettslinjen jeg ville, har deltatt på mange stevner så jeg er på toppen i min aldersgruppe på både 3000 meter og 800 meter, har gode karakterer, fantastiske nye venner, en flott kjæreste (trodde jeg kom til å være singel resten av livet) og opplevd sinnsyk crazye og gøye ting. Er virkelig forelsket i livet mitt for tiden, det er så gøy når ting går bra.

    6. Kan du skrive et innlegg om hvordan ditt forhold var for 1 år siden og hvordan du kom deg ut? ta med tegn du oppfattet tidlig (og mulig overså).. det kan komme til god hjelp for andre unge jenter!
      Hilsen en ny leser (som også har vært i et shitty forhold for noen år siden).

    7. Det siste året har forandret seg, helt klart 😉 Vi er ektepar nå, hehe, huset er ferdig oppusset innvendig, som vi vil ha det, utvendig var det nyoppusset med velstelt stor hage. Jeg vet jeg har valgt riktig yrke osv…Livet er herlig<3

    8. Jeg var i et forhold, kjæresten min var i Skottland for å studere, og jeg skulle ta eksamen som privatist. Jeg bodde hjemme, hadde dårlig råd, og trengte en forandring i livet mitt. Nå er jeg singel, har flyttet ut hjemmefra, bor i et fantastisk nabolag på et herlig sted, er fornøyd med livet mitt og jobber hardere en noen gang for å nå målene mine.

    9. Lars Erik Underthun/Feinschmecker er en kompis av pappa. Til tross for ‘stjerna’ – og at vi spiser gratis der, så har ikke de den beste maten i Oslo 😉 Dette skulle han ha lest, hehe.

    10. Mitt liv var mye bedre for et år siden… Jeg hadde venner, og et liv da, nå har jeg ingen venner igjen, bare en som bor på andre siden av byen og blir mobba hvær dag
      Elsker deg Stina, du er idolet mitt. Stå på videre💕

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg