Er så utrolig overlykkelig over at

Mandag, og endelig en ny uke! Jeg har nettopp blitt ferdig med å planlegge uken, og er klar for en ny uke med masse morsomt på planen! Denne uken har jeg satt opp masse morsomme blogginnlegg, som jeg kribler i fingrene etter å skrive! I tillegg har jeg et spennende møte i morgen med United Screens der vi skal gå igjennom kanalen min, og finne ut hva jeg kan gjøre bedre. Så det gleder jeg meg til!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Men uansett, i går var en skikkelig busy dag. Jeg rakk å gjøre så uendelig mye, og på toppen av det hele rakk jeg å avslutte dagen med en god middag på Olivia Aker Brygge med Donna. Vi hadde ikke sett hverandre på et par måneder, så vi hadde mildt sagt en god del å catche up med. Så vi ble sittende og spise og skravle i noen timer. Og jeg er bare så utrolig overlykkelig over at vi kunne faktisk sitte UTE til langt utpå kvelden.

Altså, jeg kan ikke få sagt det nok ganger, men jeg er så glad for at sommeren endelig er her! Det er bare et eller annet med sommeren som gjør meg skikkelig glad, og gjør at jeg vil finne på mye mer ting. For ikke å snakke om å trene ute. Det er så deilig det! Og jeg gleder meg til å gjøre det enda mer! 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Nå skal jeg bare knipse noen bilder til et innlegg som kommer i kveld, også bærer turen ut i Bogstaveien eller i Karl Johan for litt shopping. Trenger virkelig litt nye klær, og en haug andre ting. Eller, trenger er vel å dra på litt, men at jeg vil ha litt nye klær, er vel mer riktig. Hehe! 

 

20 kommentarer

Siste innlegg