Ukens spørsmål #108

Jeg lurte på når skal dere begynne å innrede, og når dere flytter inn?
– Vi har allerede begynt med å rive vekk det gamle gulvet, og legge nytt. Snart får vi også kjøkken, så det blir også satt inn. Regner med at vi flytter inn om et par uker. 

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Når flyttet du fra Hokksund?
– Jeg flyttet derfra før første gang juli 2011 da jeg var 18 år. Men da bodde jeg i Bærum i kun 3-4 måneder, også flyttet jeg tilbake igjen. Men når jeg flyttet ordentlig vekk fra Hokksund var august 2014. Da flyttet jeg til Oslo. 

 

Hvorfor har du en negl som er annerledes farge enn de andre neglene? 🙂 (har sett flere har det)
– Fordi jeg syns det er fint. Rett og slett! 

Hva var din første jobb, og hvordan var det og hvor gammel var du da?
– Min første jobb fikk jeg da jeg var 15 år. Det var telefonselger. Ganske kjedelig jobb, men fordi jeg fikk jobbe med venninnen min ble det ganske gøy! 

 

For noen innlegg tilbake hadde du et beige bukse med høyt liv fra bikbok, lurte på når du kjøpte dem? Lurer på om de fortsatt er ute i butikk, de var superfine!
– I know, de er så fine! Og ikke minst comfy. Du finner de HER (reklamelink)

Hei Stina! Tenker du på å ha et eget filme rom? Hvor kameraet og lyset++ står klart? Eller vil du filme rundt om i huset? 
– Jeg skal ha et eget rom der jeg har pc og sminkebord. Men skal nok filme litt rundt i huset. Syns det er bedre fordi da kan jeg variere mer hvor jeg filmer. 

 

Jeg vet dette ikke handler om innlegget men når kommer den nye lørdags videoen?
– Jeg har faktisk bestemt meg for å ikke lage flere lørdagsvideoer. Dere har spurt lenge om jeg kunne lage flere videoer, men nå som jeg har begynt å legge ut videoer får hver video mindre visninger, enn før. Derfor vil jeg heller legge ut en video hver onsdag + eventuelle annonsørvideoer. Slik at dere rekker å se alle videoene jeg legger ut. Det tar også ekstremt mye tid å lage hver enkelt video, og derfor vil jeg heller legge ut færre så hver og en blir i god kvalitet og morsom for dere å se. 

 

Etter de 30 dagene med squat challenge. Hva da? Skal vi fortsette og gjøre det? og hvor mange da i så fall.
– Squat challenge er en smart måte å komme igang med treningen på, eller lære seg å legge mer vekt på styrketreningen. Etter challengen er ferdig bestemmer man selv hva man vil gjøre. Men jeg anbefaler dere å begynne med “vanlige” squats der man gjør det med vektstang på treningsstudio. 

Når du tar bilder av deg selv, tar du bilder offentlig steder, eller gjemmer du deg et sted der ingen ser deg liksom hehe. Og hvis du tar bilder offentlig foran alle, synes du det er litt kleint? 
– Jeg prøver som regel å ta bilder på steder det ikke er så mange tilskuere. Rett og slett fordi det er så kjedelig å vente på at folk skal gå forbi sånn at jeg kan knipse bilder. Men det går som regel greit, og jeg syns ikke det er noe kleint. Det hender selvfølgelig noen ganger at folk skal glane så mye at de nesten vrir av seg nakken, men da syns jeg det er mer kleint for dem sin del. 

 

Hvilket leppestift brukte du på disse bildene ?
– På dette bildet, og flere bilder der dere har spurt om hvilken leppestift jeg bruker er det “INGLOT hd lip tint #17” jeg har brukt. Den sitter utrolig bra, og matter ned leppene på en helt fantastisk måte!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Har du operert ut mandlene? Vet dette er et teit spørsmål
– Det har jeg faktisk. Gjorde det da jeg var 3-4 år gammel fordi mandlene var så store at jeg nesten ikke fikk spise. Jeg gjorde det på Kongsberg sykehus, hvor de som gjorde det gjorde en så ekstremt dårlig jobb at jeg holdt på å dø. Hadde det ikke vært for at mamma fulgte med ekstremt mye og fikk legene til å åpne øynene på hva som skjedde, hadde jeg ikke vært her i dag. Så ja, å fjerne mandlene er ikke bare-bare. Spesielt ikke hvis visse inkompetente mennesker gjør det. 
 

Kommer leiligheten din ut på finn?
– Den har allerede vært ute på finn, og er allerede solgt. 

30 kommentarer
    1. Herregud Stina! Jeg er så glad for at moren din fulgte med! Du ville ikke ha levd nå vis ikke hun sa i fra! Jeg må bare si takk til henne! For du er en person jeg aldri har møtt men du hjelper meg som en venn med innleggene dine! Elsker deg og bloggen din!

    2. Hei! Kommer du til å legge ut før v. etter bilder når du er ferdig med squat challenge? Blir motivert av å se slike bilder, og tar mange av de selv 🙂
      Ha en fin dag videre!

    3. Hei Stina💙
      Jeg lurte på om du kunne ha ett innlegg om hvordan å bli mer glad i frukt og grønnsaker? Det hadde vært veldig nyttig, fordi at dine tips er alltid så bra❤️❤️❤️😘😘

    4. Hei! Jeg støtter deg virkelig i å bare legge ut videoer 1 gang i uken!! Jeg ser alle videoene dine uansett, men skjønner at det ligger veldig mye arbeid bak videoene, i tillegg til at du har bloggingen! Stå på videre, elsker både bloggen og YouTube-kanalen din!<3

    5. Hei, jeg lurte på hvordan du ble telefonselger og sånt😊 fordi må man ikke være over 18 for å kunne skrive under på papirer om man selger noe? Jeg har veldig lyst til å bli det selv, men slik jeg har forstått det så måtte jeg være minst 18? Veit du noe om dette?

    6. Hei Stina!
      Blir du ofte gjenkjent på gata når du er ute i Oslo? Og hvis du blir det, hva syntes du om det?<3
      Elsker bloggen din!!

    7. Nå som det nærmer seg 17.Mai kunne du kanskje ha laget en video om hvordan man kan ha sminken sin og håret osv?
      Elsker bloggen din stå på videre💕

    8. Jeg kjøpte meg den buksa til 17. Mai tror du det vil være fint nåkk? Med en fin hvitt bluse til elns?

    9. Hei! Bare lurte på hvordan du har råd til å spise så ofte ute? Deler dere på å betale? Blir dere noen ganger sponset? 🙂

    10. Skal du være ute i oslo i karl johans gate på torsdag den 19.mai? For da skal jeg og klassen min til oslo og hadde vært så sykt stort å møtt deg personlig!. Elsker bloggen din! <3

    11. Hei Stina!
      Det innlegget du skrev om
      Hvor mye sukker det var i godteri
      Ja jeg bare lurte på om man kan spise godteri på lørdager hvis man trener regelmessig?
      Jeg går på dansing 3-5 danger i uken og tar en treningsøkt for mangen hver dag. Er det fortsatt dumt og spise godteri da når man trener så mye? Eller tels det fortsatt?

    12. Hei! Jeg synes det er dumt at du slutter med lørdagsvideoer! Du sa at det er gøy å lage videoer og at du ville lage det to ganger i uka, men nå som du fikk mindre views så ble det plutselig kjederlig. Synes det er dumt at du tenker på hvor mange som ikke ser på isteden for alle som ser på, og er fornøyd!
      Jeg lurte på om du kunne lagd en 17.mai sminke og hår video, men det er for sent nå siden det er 16.mai.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg