Virituell virkelighet og fredagschill!

Endelig fredagskveld, og pizzaen står i ovnen. Per Fredrik og jeg er mildt sagt klare for en chill kveld etter å ha vært rundt i Oslo i hele dag. Dagen har vært full av bildeknipsing, møter, lunsj på oslos beste burito sted som jeg ikke husker hva heter, filming, dra innom huset vårt og se hvor langt snekkerne har kommet, og nå er vi endelig hjemme hos Per Fredrik. 

SAMSUNG CAMERA PICTURES

I kveld står crash bandicoot og HTC vive på planen. Vi har litt fast tradisjon at vi alltid spiller crash bandicoot på de fredagene vi er hos PF, og for å gjøre det litt ekstra morsomt har vi gjort det om til en drikkelek, der vi må drikke hver gang vi dør i spillet. I og med at vi har kommet til over 70% fullført, er det sykt vanskelig nå, så vi blir alltid ganske godt brisne innen den første halvtimen. Haha! 

SAMSUNG CAMERA PICTURES

PF har også kjøpt et nytt spill, eller en spillkonsol som er virituell virkelighet. Der man tar på seg briller, holder en konsoll i hver hånd, også lever man seg inn i en annen verden. Jeg skal teste ut spillet for første gang i kveld, så jeg gleder meg veldig. Tror jeg kommer til å freake ut ganske mye! PF skal forresten filme meg, så kanskje det kommer på bloggen. Hehe! 

 

Hva er dine planer for kvelden?

 

– Følg meg gjerne! – 

♥ Instagram: @stinablogg

♥ Snapchat: stinablogg

♥ Facebook: HER 

 

5 kommentarer
    1. Hei! Kunne du være så snill å gitt bloggen min en shoutout? Jeg skriver om hvordan man skal spise sunt og litt sånn. Er egentlig for et skoleprosjekt, men den bloggen har jeg lyst til å fortsette med i framtiden. Ville satt veldig stor pris på det 🙂 Tusen takk 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg