Trend alarm: Hair tattoes

Har dere sett den nyeste trenden på instagram? Hair tattoes! Personlig elsker jeg trenden, og syns den er perfekt om man vil pynte seg litt ekstra på sommerfesten eller festivalen. Trenden ligner litt på fjorårets trend som var gull og sølv flash tattoes på kroppen. Men i år gjelder den for håret! 

Selv testet jeg ut dette i går, og jeg må ærlig si at jeg syns det er dritkult! Det er forresten også veldig enkelt å påføre, og fjerne igjen. Påfør på samme måte som du ville gjort det på kroppen. Altså legg på tatoveringen, legg en våt klut over så den blir fuktig, vent 15 sekunder, og forsiktig fjern papiret. Når du skal fjerne de er det bare å bruke en kam og forsiktig børste de ut. 

Tatoveringen finner du mange forskjellige steder, og du kan bruke de som er til kroppen også. Personlig liker jeg best å kjøpe de på eBay siden det er så vanvittig billig. HER finner du et 12 brett med tatoveringer til 25,- kr. 

 

Hva syns du om denne trenden?
Er dette noe du kommer til å teste ut?

 

 

– Følg meg gjerne! – 

♥ Instagram: @stinablogg

♥ Snapchat: stinablogg

♥ Facebook: HER 

20 kommentarer

Siste innlegg